Gå til innhold

Er det noen som er her inne som ikke er prøver?

Anbefalte innlegg

Her er "vår" tråd....

*Roper på BabyCakes* Hihi....

Skal skrive en mail til moderator om ikke de kan opprette et forum for oss som av ymse årsaker venter på å bli prøvere!

Eller er det kun meg igjen som venter på at mannen skal bli klar?

Godt nytt år til alle *håper det er vårt år i år*

Klem

Fortsetter under...

Jeg har vært rimelig klar for det siden jeg måtte slutte på pilla for ca et år siden.. For øyeblikket er jeg arbeidsledig, men så fort jeg får meg jobb skal jeg presse på..(nyutdannet) Min sier han ikke er klar for om 2-5 år... Hvordan kan de si noe sånt? Det kan man jo ikke sette tidsperspektiv på! ???

Han har sikkert sagt det for å "gardere seg".... Hva e rdu utdannet som da?

Jeg venter ikke lenger enn til sommeren iallefall, da får han bare bli klar! Her i huset er jeg sjefen! Har lyst på 3 barn, og bør jo komme i gang snart også! Dessuten kan det ta ufattelig lang tid før det klaffer! En har heller ingen garanti for at en skal klare det! Vi får stå på!

jeg er også en av de som venter på at sambo skal bli klar...

jeg både vil og ikke vil bli gravid:)hehe...høres kanskje litt rart ut, men det er et par ting som burde vært ordnet før en evt graviditet men hjerte mitt vil ha men huet mitt sier ikke helt ennå..:)

men jeg veit når samb vil prøve så det er en liten trøst for meg for det er ikke mer en ett års tid til han vil prøve, men er stygt redd for at jeg kommer til å ville ha en liten før den tid er kommet:)

så en liten diskusjon eller to vil nok dukke opp:)hehe

Annonse

Jeg er sykepleier.. hihi. Og jeg mener også at vi må komme i gang snart. For jeg ønsker heller ikke å bli en gammel mamma. Vil selv ha 3 barn... Og jeg har på følelsen av at det kan ta sin tid...

Nei så fort jeg får jobb skal jeg presse på..Om det ikke skjer før da.. hihi.. Vi bruker kun farlige svingen som prevensjon nå..

Hallo!!!!

Nå er jeg her=o)

Vel bare for et bitte lite øyeblikk=o) Skal straks legge meg=o)

Når jeg tenker etter så er det jo litt greit å ha vårt eget forum... Eller???

Så da har vi jo hvertfall 3 forumer å holde oss til=o)

1) "Vårt forum" (om det skulle bli noe=o) )

2) Bli Gravid

3) Skravlesiden.... Men denne er jo for alle=o)

Vel, HVis du lager en sånn Liten hvorfor vi vil ha vårt eget forum og får oss som "sliter" med sambo signere og da sende inn til Jordmor Siri eller Moderator... En underskriftkampanje, er ikke det det heter??

Vel vi "sees" vel i morgen...

Natta jenter...

Prekas!!!

Klem

Hei!

Jeg har jo knapt kjæreste jeg da, jobber med saken kan man si. Men er utrolig verpesjuk! Har vært det lenge, men nå i det siste har det blitt ekstremt. :) Har muligens noe med at to venninner og ei svigerinne har fått baby de siste to årene.. :)

Jeg har sliti med samboer i lang tid, og så plutselig, på nyttårsaften bråsnudde han og nå kjører'n på så jeg nesten blir litt skremt!!!

Derfor sender jeg dere masse overtalelsesstøv, eller hva det nå er som har fått han til å ombestemme seg så brått!!! For jeg vet hvor kjipt hvor det er å være klar som bare det og å sitte på gjerdet og vente....

************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Maaaasse støv til dere!!!

Klem!!!

Jeg venter også på sambo skal bli klar... han sa 10år frem i tid da vi møttes for 3 år siden, men etterhvert har tiden gått ned til 3-5år og på nyttårsaften hadde vi en "liten" diskusjon og nå er vi nede i 1,5år.. altfor sakte for min del som har ønsket seg dette i snart 2 år, men men... alt hjelper om ikke annet..:-) Hjelper vel ikke på babylysten å lese her inne heller, men lov å drømme seg bort litt mens man venter...:-)

Annonse

jeg er vel i nesten akkurat samme situasjon som deg ellemelle:)hehe

når vi møttes for 4 år siden da var det rundt 10 år han også ville vente med barn og det ble mindre og mindre for hvert år og nå er han nede i ett år:)hehe

JA!

Jeg venter på å bli prøver. Har fått sambo til å gå med på at jeg slutter på pillen i mai. Teller ned allerede jeg!

Fra før har vi en gutt født sept 05.

Er jo en stund siden jeg var gravid, men har liksom aldri kommet meg ut av BIM:)

Fint initiativ med tråd for oss "ventere".

Jeg stemmer virkelig for et eget lite forum!! Snikleser for tiden både her og der - vi venter også... Men jeg har en samboer som virkelig begynner å komme på gli, og jeg har fått han med på at fra høsten av kan vi slutte med prevensjon. Jeg har beroliget han med at det for mange tar laaaang tid å bli gravid, og at vi ikke skal stresse med noe som helst (ikke noe "prøving") - bare slutte med prevensjon og se hva som skjer med tid og stunder. Hi, hi.

Meg og Ine. :)

Jeg "kniper igjen" til april... Hihihi... Kjæresten er såååå lei kondomene og vil bare kjøre på, men det lønner seg så uendelig mye mer for oss å få barn i 2008. I mellomtiden får jeg koselese her inne og glede meg til tiden som prøver. Håper at den går raskt over da... :P

Jeg venter på å bli prøver!! :o)

Men vi begge ønsker oss barn da, vi må bare vente til jeg får meg 100% jobb først! Skjer det snart, slutter jeg med pilla neste mnd!

DET er ikke lenge til nå altså!

Det er et slit å vente og vente og vente! Er her og snikleser litt hver dag! *hihi*

Må jo være godt forberedt! =P

Morsom tråd dette her:)

Jeg vet ikke om jeg skal kalle meg prøver, eller en som venter på å bli prøver;). Jeg har kjempelyst å bli gravid nå, og sambo har også lyst på barn. Men han er så fornuftig og vil vente til jeg er ferdig på sykepleien (har halvannet år igjen). Fra før har vi en datter på 6. Jeg er på en måte enig med ham, men jeg har SÅÅÅ lyst på en liten en.

Slutta med p-pillen i mai, og har ikke brukt noen prevensjon etterpå. Sambo "hopper av i svingen"...to ganger har han kommet inni meg...skjønner ikke hvorfor han gjør dette når han helst vil vente...jeg for min del blir bare forvirret!!!!

Jeg er også litt mellom prøver og vente-på-å-bli-prøver :-)

Som mange av dere andre har også jeg en samboer som ikke er like klar som meg, men som har kommet ganske på gli siden i høst... selv om det er mest mitt prosjekt foreløpig.

Jeg sluttet på pillen i oktober og uten aktiv prøving har det foreløpig ikke skjedd noe...

Jeg har i grunn alt på plass, mann, jobb osv.., men har egentlig lyst på ny jobb og er litt på søkern.. får litt samvittighetskvaler siden jeg samtidig prøver litt å bli gravid! Ikke akkurat noen drømmenyansettelse kanskje - men hvorfor skulle vi ikke få begge deler!?

Spennende å se hva som skjer med alle - og hvor lang tid disse samboerne bruker på å bli klare. Tror ikke de blir helt klare før graviditeten / fødselen er der jeg...

Jeg har hele tiden mast på sambo om å prøve på en 2007 modell for å ikke få for stor aldersforskjell mellom barna. Men han har ment at han ikke vil ha barn igjen før 2008. I går sa han plutselig at kunne tenke seg å prøve på et oktoberbarn(!?) Det kom brått på for meg, for nå har jeg liksom endelig innstilt meg på å vente litt. Så nå vet jeg ikke om jeg klarer å omstille meg. Hadde ikke trodd jeg skulle reagere sånn. Hmm. Må tygge litt på dette kjenner jeg. Må tenke litt på hvordan det blir i forhold til jobb og økonomi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...