Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Va dykken kvalmige under svangerskåpet? Undrar sia jeg ynskjer gut denne gongen og er kvalmen atte! Det seias jo at kvalighet gir tjej!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Da jeg gikk gravid med min første gutt var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Under det andre svangerskapet (oxo gutt) var jeg kvalm de første månedene (men kastet aldri opp).....
Vimsetrollet Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg var ikke kvalm i det hele tatt. Søstera mi venter jente og var kvalm som bare det!!
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg var kjempekvalm til litt over 4 måneder, og det var visse ting man ikke kunne lage i samme leilighet som meg gjennom hele sv.sk. (ting med smelta ost på, hvitløk +++)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg var ikke kvalm første gang jeg gikk gravid og da venta jeg jente, mens nå sist når jeg fikk en gutt var jeg kvalm... så aldri godt å vite! På ultralyden nå sist så de at det var en gutt også, men jeg turte ikke tro d helt selv før gutten var ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå