Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen har annbefalt meg å få JM til å ta hinneløsning på torsdag.

Nå er det full forvirring i leiren om hva dette vil si.

Er hinneløsning det samme som å ta vannet, eller er det det samme som å bli strippet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om de skal ta vannet ja :)

Skrevet

Det er det samme som å bli strippet. Ta vannet gjør de bare på sykehuset.:)

Lykke til, forresten:)

Skrevet

Hmm.. Da tok jeg feil.. beklager det :) Jeg ble strippet og da fikk jeg rier dagen etterpå, så vet du det ; ) Masse lykke til !

Skrevet

Og jeg ble strippet 3 ganger på en uke og ingenting skjedde ;) Så du kan enten føde, eller ikke. Hehe.

Skrevet

hehe : ) Ikke godt å forutsi de her fødslene nei... !

Skrevet

Lykke til. Prøv å slappe av de siste dagene før fødselen. Jeg bare stresset og ventet noe så inn i granskauen at jeg ikke klarte å sove engang. Det er bare dumt. Gled deg - en fødsel er en stor opplevelse!

Skrevet

nå har jeg ikke fått noen fullgod forklaring på dette. men ble strippet. dagen etter startet et helvete på 3 dagers masrier. de hadde kanskje kommet uansett? hvem vet! men uansett så var det endel jordmødre på føden som var irriterte for at dette var gjort. fikk nesten følelsen av at slikt skjedde da man ble strippet. men orket ikke å engasjere meg i irritasjonene deres. men vet at noen har blitt strippet med større hell. og noen har ik merket noe..

jeg hadde vel og merke hatt mensmurr i 1 uka da jeg ble strippet..

Skrevet

Mhm. Eneste problemet er at jeg ikke valgte dette selv. Hadde en blødning for to dager siden (sikkert bare tegningsblødning. Han ville ikke sjekke innvendig siden jeg nettopp hadde blødd).

Legen på føden sa derfor at an anbefalte hinneløsning på neste kontroll (i morgen) dersom jeg ikke fødte før det.

Jeg kan jo sikkert nekte, men det vil jeg ikke gjøre siden legen på føden annbefalte det. Han sier det nok ikke dersom han ikke mener det liksom.

Sove og slappe av før fødselen funker ikke.

Vonde kynnere og fæl bekkenløsning gjør at jeg nesten ikke har sovet på fem dager. Hodet verker av søvnmangel, og alt er bare grusomt. Jeg prøver å hvile og sove så mye som mulig, men jeg blir mer og mer utslitt og mindre og mindre istand til å klare fødselen.

For ikke å snakke om mindre og mindre istand til å ta meg av jenta mi etter fødselen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...