Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmmmm. Tar en råsjans på at det er meg du spørr :). Ikke ment å være innbilsk asså (hvis det ikke var meg).

Så koselig at du tenker på meg :). Har tenkt på deg jeg også. Hadde tenkt å legge inn et innlegg å spørre etter deg.

Det går fint med meg. Var jo til UL i går og da så dem et lite under, og jeg fikk høre på hjertet som slo :))

er 7+2 i dag. Og det er 3-4 dager kortere enn jeg trodde. Så graviditeten har nok kommet igang noen dager etter eggløsningstest viste positivt. Men det spiller ingen rolle så lenge alt er bra.

I går fikk jeg da min første fragminsprøyte og skal på legekontoret i dag for å få de til å hjelpe meg litt til med settingen av disse. Skal også måle blodtrykket mitt jevnlig en elelr to ganger i uka. Kan hende jeg skal på blodtrykksmedisiner også.

Jeg fikk også "streng" beskjed om å glede meg over det lille underet i magen. Det fortjente også å bli gledet over som de to forrige guttene våre ble. Men ikke lett det altså. Jeg har en super kvinnelig gynekolog.Ho er det beste mennesket jeg har truffet i helsevesenet, så omtenksom og oppmerksom. Super dame.

Enn du da? Du har vel vært på UL i dag? Lykke til.

Må få høre hva de sa til deg i dag :)

KLem

Skytte, steinbukk ja ja det var nære da! Så bra jeg er 7+4 i dag helt etter min egen beregning,! dog tre dager kortere enn mens termin, hallo. Jo da var på ul i dag alt bra med lille spire optimistisk lege ja da... Skal inn igjen 7 februar,og 21 mars til rutine ul da. Har fått fødeplas på riksen så den er i boks... Denne gangen må det gå bra for begge... Kan også ta fostervannsprøve i uke 15 men avventer den avgjørelsen enda.. føler meg friskere og helt annerledes på en måte vi får se vi får se.. ellers så er jeg ganske rund rundt magen allerede (oppblåst og små feit heh ehhh ehe) Er jo spent men prøver å glde meg men sliter litt med det på en måte... har jo mistet i 15 uke før også så det blir første bøygen, og så er det vel ikke ro i kroppen før denne ungen er ut og frisk......

Men men vi må jo bare tro og håpe!!

Prøv å gled deg så skal jeg gjøre det samme !!

KLem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...