Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Er litt i tvil om jeg skal oppsøke lege eller ei. Er førstegangs og fersk på dette her. Mulig at dette er helt normalt?? Er i uke 35/36 nå og har konstant smerte rett under venstre bryst og ned langs venstre side. Ville nesten tippe brist i ribbenet, men det gjør ikke vondt i benene når jeg tar på dem, så brist er det nok ikke. Har hatt disse smertene i flere uker nå og er drittlei. Kjenner ingen spark der og lurer på hva det kan være... og om det er noe jeg kan gjøre for å få det bedre (he he.. bortsett fra å føde da..) Noen som kjenner seg igjen og har noen gode forslag??
godiva med 3 gull Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 om man har konstante smerter man ikke vet grunnen til. Bør/skal dette skjekkes. Så gjør det du.
mayaya Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Ring føden og hør. Bedre med en telefon for mye enn en for lite. Alltid. Lykke til :-)
missmam Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har det også slik.. men jeg syntes det kjennes mer ut som om det er babyen som kiler seg under/mot ribbeina mine.. kjenner ikke slike spark jeg heller.. men mer press..¨Kjenner av og til ekstra press.. For min del er jeg helt sikker på at det er babyen som presser.. den er jo ganske stor nå..Jeg er i uke 35. Det er ikke godt, konstant sårt/vondt. ' men er du usikker, syntes jeg du skal kontakte en fagperson )
Denise:-) Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 smerter øverst i magen ved ribbebeina er jo ett av symptomene på svangerskapsforgiftning, så det må tas på alvor. ring føden du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå