Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Vi er tre jenter som skal enten starte familiebarnehage, eller bare være dagmammar (Hvite). Så vi er interessert i å komme i kontakt med dere som enten trenger det, eller kunne tenke dere å leie ut en del av huset deres til oss,( Familiebarnehagen..

Dette skal foregå med pedagogisk leder og det som hører med i de vanlige barnehagee.

Blir det familiebarnehage er prisen 2250, da får man ikke kontantsøtte.

Blir det "dagmamma" blir prisen 5500,- , men da får man kontantstøtte.

Så prisen er i og for seg det samme..

Vil gjerne komme i kontakt med noen som har meninger om hva de syns er best av de to løsningene...

og eventuelt kan hjelpe vidre..

Hilsen Kathrine, Charlotte og Caroline

Skrevet

Hei.

Vi er bor på Lindeberg (Alna) og er int. i en dagmamma.

Vi lurer på i hvilket tidsrom dere har mulighet?

Og om dere kunne fortelle mer om hvordan dere skal organisere og utføre dette?

Mvh

Steinar Dahle

[email protected]

Skrevet

Eg er også interessert i å vite kva tidsrom dere er ledige til å passe?

Eg er interessert i ein dagmamma el. familiebarnehage, spiller ingen rolle kva det blir, berre personen som skal passe er til å stole på. :)

Ta gjerne kontakt.

[email protected]

Skrevet

Er også intressert, men jeg har sønn i bhg fra tidligere, så da skal man evt ha søskenmoderasjon hvis dere skal starte familiebhg med statsstøtte....

Er uannsett intressert....

Skrevet

rett ved hellerud t- bane ligger ett hvitt hus. der gikk datteren min i fam.barnehage før, vet at de som bor der lette etter noen til å ta over..

Skrevet

Hei!

Jeg har en sønn på 2 år som trenger evt dagmamma eller å komme i familiebarnehage. Står i dag helt uten pass til barnet og har hatt fem dagmammaer på 1år så vi har vært veldig uheldig på godt og vondt:(

Har dere funnet en plass til hvor dere kan holde til? Er ihvertfall veldig intressert.

Mail meg gjerne på [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...