Gå til innhold

Noen som har basson 6-kantet lekegrind??? Trenger råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å kjøpe en Basson 6-kantet lekegrind ettersom dette ser ut til å være den største lekegrinden jeg kan finne.. men så sa de i butikken at den ikke har bunn men står rett på golvet... har tidligere blitt anbefalt ikke å kjøpe en slik type ettersom de små da kan "gå" og ta den med seg...

noen med erfaring?? Trenger sårt å vite om dere er fornøyd eller om jeg bør styre unna!

Skrevet

He he, det var en morsom advarsel, den har jeg ikke hørt før:) Vi har ikke hatt Basson, men vi har hatt en sekskantet lekegrind (babydan park-a-kid - se: http://www.babydan.dk/page32.aspx?recordid32=113 ) og vi har vært superfornøyde! Den har heller ikke bunn, men den kommer jo med et "teppe" med kanter på sidene. Vi har aldri opplevd at lillegutt har prøvd å gå med lekegrinden:) Grinda er vel også altfor tung til det??

Jeg vil i hvert fall absolutt anbefale denne grinden. Det at den har dør er et kjempepluss. Vi hadde døren stort sett åpen, så lillegutt kunne gå inn og ut som han ville, så for oss fungerte lekegrinden mest som hans koseområde. Vi tok ned grinden når han ble rundt 14 måneder, for da brukte vi den aldri lenger, så nå er deler av den satt opp som peisbeskytter. Det fungerer veldig bra det også.

Jeg vet at grinden er på salg på Barnesikringen i Trondheim nå til 1299. Satt ned fra 1899. Så den er jo dyr da...

Skrevet

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...