melkekua™ Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 sjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalabaaaaaaaaaaaaaaaaaais ;o)
*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 sjangalabangalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa står til???
melkekua™ Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 ** julerull rullejul ** Første jobbedag idag etter den deilige avslappende juleferien ( Jula skulle vart helt til påske! Med deg da?
*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 her også.....hadde virkelig vært noe med lengre julefrie ja...like sliten enda jeg som jeg var før jul...hihi! trøtt og lei... skulle hatt noen happy piller...hihi.. har (ganske så motvillig) gjort litt husarbeid i dag..ellers så har jeg bosatt meg i sofakroken....det blåser ute så tv`n detter ut md gjevne mellomrom...kjedelig..
melkekua™ Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Sitter å gomler grønne druer jeg da...er så godtesjuk......abstinenser etter jula da det ble mye godis! Begynte et nytt og bedre liv idag......ikke lett det der nei! Har gjort minst mulig her hjemme idag, orker ikke rett og slett! Vurderte å rydde ut jula, men det tar jeg en annen dag. Så da blir det vel helst til helga ) Hvordan tok moren din nyhetene om utredningsresultatene? Livet er så urettferdig. Jeg tenker på de som bare sniffer på gubbens underbukser og vips så er de gravide.... æsj æsj æsj! Er jo glad på deres vegne, men synes heller du og de som har vært prøvere så lenge skulle fått en spire i steden for!
*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 ja litt for mye godis i jula...sukk...hadde planleggingsdag på jobb i dag...mye snop på bordet der også...ble nesten kvalm bare jeg så det jeg...klarte ikke røre det.. hatt et forsøk på å rydde ut litt jul her jeg da...men ikke så mye enda..hehe...slitsomt..hihi! joda...mamma er så go å ha atte...hun trøster å styrer på..en go støtte å ha ble litt lei seg for at jeg ikke hadde sagt noe før da...hehe... ja rart at det nesten går an å blirgravid bare av å sniffe på ei underbukse altså... men må da bli vår tur snart også...fåreløbig så får jeg kose meg med de to "barna" jeg allerede har da...hehe.(kattene mine)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 heeiiiiiiiaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Jeg skal på jobb imorra, opp kl 6,så burde ikke være her :-)Men klarer ikke plutselig å sove tidlig når jeg er vant til ferie...
melkekua™ Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Jeg hadde også planleggingsdag idag ) Hva jobber du med? Jeg er pedagogisk leder i en barnehage. Det var en stooor bolle med twist og ymse saker der også....men jeg klarte å stå imot! Fristelser er no' dritt når man skal prøve å begrense seg! Mamma'r er gode å ha ja! Verdens beste til å gi trøst! Hva skulle man gjort uten de? Jepp! Har bestilt en spire til deg og alle andre som har vært prøvere en lang stund nå.
*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. januar 2007 hei kirsty akkurat som meg du...opp da jeg også...men ikke trøtt enda.... håper bare jeg kommer meg opp i mårra.... gjort i dag dua??
*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2007 jobber i bhg jeg også...assistent jeg da... snill dua som bestiller spirer til andre..hehe! snakka md ei som mener at jeg blir gravid før jeg kommer så langt som 1 forsøk med prøverør...hehe...får vel bare vente å se om hun får rett da... bra noen er positive hvertfall
melkekua™ Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 Barnehage er veldig givende å jobbe i, mye nytt som skjer hver dag ) Nå skal jeg "lalle", så da sier jeg god natt og så snakkes vi sikkert mer imorgen c",) ¤ Nattaklem til deg og Kirsty ¤
*Mysillen* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. januar 2007 ja må prøve å lalle snart jeg også.. trives kjempegodt i bhg jeg også...lærerikt å aldri en dag som er likens. natta emblamamma...snakkes sikkert i morgen klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå