Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg var på treningssenter istad,der møtte jeg moren til en jeg gikk i klasse med på barneskolen. Hu sa: Ja har du fått barnefri nå..ja misunner deg ikke i å være så ung mor!Ja du er jo ikke mentalt klar for det.Jeg bare "jo da jeg stor koser meg faktisk jeg" ..hu sa - ja det kan vell gå ann.. Jeg blir 19 år! Og er Veldig god mor, føler jeg da! Blir så irritert når folk sier sånn om unge mødre!Det er så stor forskjell på folk å! er jo selfølgelig ikke alle mødre som er klare for det når de er 18 år,men jeg er virkelig klar for det! Er det flere som blir sett rart på pga de er unge?
Suprise! Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Hev nesen å se forbi det! Noen folk skulle ikke ha åpnet kjeften sin en gang. Du er helt sikkert en veldig god mor!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 ja hev deg over det! du vet jo best om du er go mor eller ikke! å di fleste e jo det uansett om di e gammel eller ung! vi prøvde å da æ va 19.. men gikk jo ikke da..
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 men di som går å rakke ned på andre sånn der.. syn ikke det e så veldi modent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå