Gjest Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 sover de da roligere? Etter at jenta vår slutta med bleie har begynt å sove mye roligere, hun våkner ikke før morgningen. Før måtte vi fra tid til annen inn til henne et par ganger i løpet av natta, men nå er det helt slutt. Grunnen til at jeg lurer er fordi vi samtidig med bleieslutt også la på ull-overmadrass på senga hennes, så det kan jo hende det er denne som utgjør forskjellen?
EvaL Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har litt vondt for å tro at det er bleien som er årsaken til at hun har våknet om natten ellers, det har i hvert fall ikke vi merket noe til her i huset. Altså at barnet sover bedre uten bleie på seg. Man skulle jo heller tro det motsatte, at hun sov dårligere uten bleie i frykt for å tisse på seg. Jeg tror nok det skyldes enten at ullmadrassen gjør det varmere eller mykere for henne slik at hun dermed sover med konfortabelt.
Plutselig_gravid Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Her skjedde akkurat det samme. Han sover myyyye bedre etter han sluttet med nattbleie. Jeg synes det er ganske forståelig jeg da. Nattbleien hans pleide å være ganske tung, våt og klumpete på morgenen:o) Kan ikke være særlig behagelig å ligge med heller. Nabojenten her sov også mye bedre etter nattbleieslutt. Den siste tiden tok hun av seg bleien i løpet av natten. Hun synes det var ekkelt med tiss i bleien som hun sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå