Fikk maibaby06 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Lurer på om noen vet hvor lenge man kan bære babyen i babybjörn bæresele. Han er ca 75 cm og veier vel 9,6 kg nå kan jeg tenke meg:-) 7mnd.
firemerkersmør Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Vet ikke hva man "kan", men jeg synes ikke den er behagelig lenger. Tassen er 72 cm og 7,5 kg. Har bestilt slynge, og gleder meg til den kommer. Spennende
Tiddelidu Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Fikk en sele til jul som kun tok 10 kg. Lillegutt veier litt over 7kg, og han var allerede for stor for den. Derfor byttet jeg den jeg fikk i Babybjørn Baby Carrier Active. Den kan brukes til han er 12kg. Sto et sted at babyen sansynligvis ble for stor for selen selv om han ikke veide max kg. Babybjørn sine hjemmesider har informasjon om de ulike selene.
Fikk maibaby06 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 takk for svar. Da satser jeg på at den holder han:-) Har også en fra før som bare tok 10kg, har nesten ikke brukt den for det ble for tungt for meg:-) Regner med at det blir litt tungt for faren som skal bære i babybjørn, men vi skal bruke den på en reise hvor det ikke er praktisk å ha vognen med hele tiden.
Lilleh Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg bar snuppa i babybjørn for siste gang rett rundt 7 mnd dagen - da var det for tungt for meg, og for trangt for henne... Så det kommer vel mest an på hva dere orker og hva det er plass til... Kan anbefale ergo (http://www.vidunderbarn.no/) eller patapum (www.alveslottet.no) som også er fromsydde bæreseler, men avlaster ryggen på en helt annen måte.. Kan brukes opp til 18 kg.. Ellers er sjal helt fantastisk å bære i, og ikke minst koselig!
Libido- Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 jeg klarte ikke bruke bb lengre enn til 6 kg.. Har gått over til pantapum, er kjempe fornøyd! han er rundt 10 kg, og jeg merker ikke vekta. Kan også ha han på ryggen i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå