Gå til innhold

Noen som vet...?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, dette gnager skikkelig på meg.. Føler at jeg må få det ut - håper at noen kan.. Tja, jeg vet ikke hva jeg håper på! Må bare få det ut..

Jeg hadde sex med to stykker i samme måned! (TROR JEG!) Og nei, jeg er ikke en tøs som ikke husker når jeg hadde sex - bare les videre så forstår dere sammenhengen.

Jeg holdt med en fyr fra sommeren av, møtte han i bursdagen til en kamerat. Han er iraner (Grunnen til hvorfor jeg never det forstår du snart).. Vi møttes innimellom å hadde sex ogsånn - var pulekompiser, liksom. Og så kom november da... Jeg husker at han kom til meg den 14. november, men da hadde jeg mensen så vi hadde ikke sex. Og et par dager senere så ble han satt inn, han skulle sone en dom.

Og så kommer vi til nummer to.. Dette er eksen min. Han hadde jeg sex med den 30. november. Og i følge eggløsningskalkulatoren på babyverden.no så hadde jeg eggløsning rundt denne tiden. I følge termin nummer en (mens termin) så var det en dag eller to før den 30. november og i følge UL termin så var det en dag eller to etter den 30. november - men gullet mitt ble født den 1. september - og hvis jeg bruker den datoen som termin så hadde jeg eggløsning akkurat den 30. november. Eksen min er inder...

Men her sitter jeg med en guttunge med blå øyne, lys i huden og lysebrunt hår. Jeg selv er ganske mørk - men var platinablond mine første leveår. Kan det ha noe å si?

Grunnen til at jeg skriver inn her på "hvem er far?" er fordi jeg lurer på om det finnes noen sjans i havet at iraneren kan være pappaen?

Som sagt så ble han jo satt inn like etter at han var hos meg den dagen.. Og i et brev han har sendt meg så står det "Du skulle egentlig møte meg før jeg ble satt inn, men du gadd ikke" - så jeg har altså ikke møtt han etter den dagen han var hos meg å jeg hadde mensen. Men likevel.. Jeg er så usikker!! Guttungen ligner jo ikke på eksen min i det hele tatt - han er jo inder for Guds skyld!

Vi skal nå ta DNA test fordi det har vært så mye problemer med meg og eksen. Og jeg har jo helt frem til dette vært overbevist om at eksen er faren, jeg har ikke engang tenkt på han andre - ikke før denne testingen kom på banen. Kan det være hodet mitt som bare spiller meg et puss?

Guttungen er klin lik meg.. Selvom jeg er en rimelig mørk dame, men jeg var jo som sagt platinablond i mine første leveår - kan det ha noe å si, tror dere? Den eneste likheten han har med eksen min er nesen..

Dette ble kanskje litt rotete.. Og kanskje et dumt innlegg..

Men jeg har nervene utenpå klærne mine her..

Fortsetter under...

Tror nok anonym over her mente at hvis de datoene og sånn du nevner,mtp eggløsning,stemmer,så er det antagelig eksen din. Var nok ikke for å disse deg.

Føler med deg,du kan ikke ha det så lett nå. En del iranere er ganske bleke når de ikke har vært i sola,og de jeg har sett som er halvt indere er ofte relativt mørke,men vet ikke åssen de var som barn da. Det kan være begge to,så en dna test er viktig,ikke minst for barnets skyld. Indere og iranere har veldig ulik kultur og religion,tror det er viktig for barnet at h*n kan sette seg inn i sin opprinnelse og etniske bakgrunn,for å finne sin rette identitet. For de fleste blandingsbarn blir dette viktig en eller annen gang i livet,og da er det essensielt at h*n vet hvor h*n har sine røtter(fra pappas side,dine er jo grei nok)

Lykke til,håper ting går bedre etterhvert!

Er helt sikker på at exen din er faren til barnet ditt...

Har en venninne som fikk barn med en inder. Barnet hadde blå øyner, lys hud og brunt hår. Jeg, som er utdannet innen genetikk, sa at hun kom garantert til å få brune øyne etterhvert, siden det er lite trolig at faren har blå øyengener. Men jenta er nå tre og et halvt år og har fortsatt blå øyner, lys hud og brunt hår...( Faren er til opplysning ganske mørk, både i hud, hår og øyner)...

Annonse

Hi her..

Eksen er ikke svart som natten akkurat, nå som det er vinter så er han ganske blek.. Har farge som en litt mørkere nordmann, på en måte. Og han iraneren har ganske så lik farge som meg uansett.

Jeg tror mest at det er hodet mitt som spiller meg et puss, at jeg driver å kjører mitt eget hode. For sannssyneligheten for at det er iraneren er veldig liten, med tanke på at jeg faktisk hadde mensen i mellomtiden. Men selvfølgelig, en DNA-test MÅ til for at jeg skal få ro i sjelen. For guttungen sin skyld!

Jeg syntes bare at det er litt merkelig alt sammen.. Han ligner egentlig ikke på noen av dem, er bare veldig lik meg som liten. Han har noen utrykk og grimaser som er veldig lik eksen, men thats it. Jeg har en annen norsk venninne som har barn med en pakistaner, og sønnen dems er veldig mørk med svart hår, svarte øyebryn og brune øyne. Ungene er gjevngamle. (Noen måneder gamle, for å opplyse om det)

Jeg er rimelig sikker på at det er eksen som er faren jeg også. Jeg har som sagt ikke tenkt disse tankene før dette med DNAtesting kom på banen, så jeg føler vel mest selv at det bare er hodet mitt som spiller meg et puss.

Og selvfølgelig, det kan jo godt tenkes at han har fått mer fra meg, sånn genmessig. Han er jo bare fire mnd gammel, så fargene har vel ikke "satt seg" helt enda.. Som sagt så var jeg jo platinablond i mine første leveår, så jeg var jo veldig lys selv som liten. Og alt tilsier jo at det er eksen, med tanke på eggløsning, når jeg hadde sex med hvem osv.. Men likevel.. Det er helt forferdelig dette her!!!

Jeg og eksen har som sagt hatt litt problemer den siste tiden, å jeg har virkelig kjempet for at han og junior skal få et ordentlig forhold til hverandre. Hva skal jeg si om ting viser seg å ikke være som jeg tror?

Ikke missforstå meg her, er ikke egoist av noe slag - jeg vil at junior skal vite hvor, hva og hvem. Men.. Ja.. Igjen, dette ble rotete!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...