Gå til innhold

Repsils

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå anskaffet meg repsils med rød solhatt og vitamin c,men bak står det at den ikke skal brukes av gravide eller ammende uten rådføring med lege... Men hva er det som liksom skal være så farlig i de?? Jeg vil bli frhiiiiiisk.....

Skrevet

hmm..hørtes rart ut! les på innhold?

Skrevet

Det er solhatten. Skal ikke brukes av barn under 3 år bl.a.

Skrevet

aha.. kanskje best å ikke overdrive bruken da..

Skrevet

okay....

Skrevet

Ja. som så mye annet er jo ikke det forsket på effekten på gravide og ammende, så da går produsenten ut med "anbefales ikke". Mange solhattprodukter (spesielt flytende) inneholder en del alkohol. Forståelig nok da at det ikke anbefales gravide, ammende og barn. Men sugetabletter.. tja...begrenset mengde solhatt i hver tablett selvføglig så kan nok brukes men med måte.

Skrevet

Men hva skal du med solhatten? Det er jo nettopp bevist at den ikke har noen som helst effekt. Hadde om det på god morgen norge i høst blant annet, vi har visst blitt lurt. Kjøp deg en annen type med c-vitamin heller

Skrevet

Jeg skulle egentlig ha den med honning,men de hadde den ikke,så da tok jeg den andre gule :P Jeg synes det hjelper på kløen i halsen,men kan jo godt hende det har helt andre grunner enn solhatten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...