PetuniA *HøygraviD* Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har nå anskaffet meg repsils med rød solhatt og vitamin c,men bak står det at den ikke skal brukes av gravide eller ammende uten rådføring med lege... Men hva er det som liksom skal være så farlig i de?? Jeg vil bli frhiiiiiisk.....
nutri Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Det er solhatten. Skal ikke brukes av barn under 3 år bl.a.
LisaColli Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 aha.. kanskje best å ikke overdrive bruken da..
nutri Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Ja. som så mye annet er jo ikke det forsket på effekten på gravide og ammende, så da går produsenten ut med "anbefales ikke". Mange solhattprodukter (spesielt flytende) inneholder en del alkohol. Forståelig nok da at det ikke anbefales gravide, ammende og barn. Men sugetabletter.. tja...begrenset mengde solhatt i hver tablett selvføglig så kan nok brukes men med måte.
Mrs. Bouquet Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Men hva skal du med solhatten? Det er jo nettopp bevist at den ikke har noen som helst effekt. Hadde om det på god morgen norge i høst blant annet, vi har visst blitt lurt. Kjøp deg en annen type med c-vitamin heller
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2007 Jeg skulle egentlig ha den med honning,men de hadde den ikke,så da tok jeg den andre gule Jeg synes det hjelper på kløen i halsen,men kan jo godt hende det har helt andre grunner enn solhatten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå