Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 ÅÅåå blir litt oppgitt noenganger.. Typen dro ut en Svipptur var med kameraten og dama.. Han sa han ikke skulle være lenge fordi det var kameraten som skulle kjøre.. Jeg sier ikke bli lenger enn 1time da.. (kjenner til "svippturene til typen).. Han dro rett etter at tasssen våkna og jeg brukte 1time på å få han til å sovne igjen.. han har sovet snart 1time, men ingen type er hjemme..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 nå kom han gitt.. som om noe ikke hadde skjedd.. så på moben sin for han skulle ringe.. å har du ringt? Ja bare 5ganger... er det bare jeg som har en sånn håpløs type? Ikke det at han ikke får lov til å dra ut en tur men en svipp tur er da litt kortere enn 2timer.... kunne ha sagt fra til meg da sånn at jeg slipper å bekymre meg hele tida..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Sånn er min også. Sier at han bare skal være borte en liten stund. Har lært meg å legge på ihvertfall 1 time på tiden han sier jeg. Sånn er han bare har jeg lært meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå