Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Vi prøvde å ha sex i går... Med kondom da, i og med at det bare er to uker etter fødsel... Jeg revnet ingenting når jeg fødte, men vi klarte ikke å ha sex... Det var bare for ømt og "vondt". Når kan man ha sex igjen? Når hadde dere sex første gang etter fødsel? Har så utrolig lyst på, men til tross for det gikk det da ikke. Er anonym nå jeg... .litt privat og pinlig spm..*rødme* jaaa....er litt feig....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 To uker er kjempetidlig. Er mye som skal på plass igjen. Hvis du har veldig lyst trenger dere jo ikke ha samleie. Vi venta vel 7 tror jeg.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Er vel ingen regel på når man kan ha sex etter fødsel. Må vel være når man føler seg klar! Men er kanskje en fordel å vente til renselsen er over. Tror det gikk 2 mnd etter fødsel før vi hadde sex. Lykke til neste gang
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har aldri tørt før jeg har vært til kontroll hos legen ved 6 uker ca. Men det er meg da.....................
mamo82 *2 jenter* Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Du kan vel ha sex så snart du føler for det. Vi hadde det etter 4 uker, men jeg hadde revnet en del, så det kjentes godt i arrvevet, ja. Blir bedre etterhvert! Nå er det 5 mnd siden fødsel, og jeg har ikke vondt i det hele tatt lenger.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 7mnd her og først nå kan vi fullføre samleiet!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 vel.. det gikk vel rundt 10 uke.. va så redd å følte mæ ikke klar før da.. det har vært litt rart men nu e alt vanli igjen! e 5 mnd sia æ fødte.. ( om 7 daga)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Hvem sier man bør vente i 7 uker?? Man kan gjøre det når man er klar! Kan ikke forstå et man kan skrive sånn bastante ting,og som ikke er rett.. Til HI:Bare prøv igjen når du er klar for det,bare husk kondom til renselsen er over pga infeksjonsfaren.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 3 uker her. Var ømt, men var forsiktig. Prøvde oss litt frem, men etter 5 uker gikk det fint. Måtte fortsatt være litt forsiktig, men der er viktig at man er veldig klar og våt. Det er vel individuelt når man føler seg klar...bare å prøve seg frem. Det går seg uansett til etterhvert :-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 Ventet ca 5 uker. Gikk fint til tross for at jeg ble klipt en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå