Gå til innhold

Statos u/luft!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Hakadal bor du?

Skrevet

Åneby. Du a?:)

Skrevet

He he - kanskje vi vet hvem vi er uten at vi vet det....??! :)

Har du gutt eller jente eller kanskje flere?

Skrevet

Hehe. Har 1 jente du da?

Skrevet

1 gutt, snart 4 mnd. Liker du å gå tur?

Skrevet

Ja det gjør jeg,blir litt slapp med det. Er kjedelig å gå alene... Flytta hit i september,så har bare 1 vennerpar her. Alle andre jobber jo på dagtid.

Skrevet

Nei da, jeg flyr hjemme å slenger jeg og, så vi kan godt gå! Har bikkje å jeg, så jeg er ganske mye ute å trasker :)

Hvor gammel er du og datteren din?

Har du lokalavisa? De skal starte opp med trilletreff igjen i Hakadal kirke har jeg hørt. Jeg tenkte å gå dit, tror det blir annenhver torsdag.

Skrevet

Kommer tilbake 22.30. skal bli millionær på extra først :)

Skrevet

Ok, lykke til :)

Får du ikke svar ser jeg på det i morgen. Mulig det blir tidlig kvelden i dag. Kjennes sånn ut :)

Skrevet

Vant ikke en dritt... Er 26. Frøkna blir 8mnd den 18. Du da?

Skrevet
:) Da synes du sikkert jeg er ei gammal kjærring! Er 31..., men ung til sinns da:)
Skrevet

31 er jo bare ungdommen.. hehe. Kan jeg spørre hvor i Åneby du bor?

Skrevet

Ved stasjonen. Jeg må bare gjette; har du langt lyst hår, rød aktig litt fancy barnevogn og bor i retning Rulseveien (eller i hvertfall går mye i den retning)?

Skrevet

Nei,det er ikke meg :) Har mørkt hår,bor i grindbråtan. Kan ikke se for meg hvem du er...

Skrevet

Nei det var egentlig godt jeg tok feil, ellers kan man jo tro jeg er synsk eller noe og så spennende er jeg ikke! Bare ei jente som skiller seg så veldig ut med den vogna, aner ikke hva den heter, men den er veldig spesiell :)

Nei da vet jeg ikke hvem du er, men du bor rett nedenfor meg du da.

Hva med tur en dag? Må hoppe i køya nå, men vi kan jo møtes på Meny en dag å rusle ei runde? Når passer evt for deg?

Skrevet

Ja,tror jeg vet hvem du mener. Kan jo ta en tur en dag ja... fredag formiddag? Kan høre med hun som bor like ved. Hun har fri hver fredag. Hvis det passer?

Skrevet

Passer utmerket! Avtal tid med naboen du, så kan du legge det inn her, også tilpasser jeg meg bare :) Hyggelig å ha noen å rusle med, er litt stusselig alene.

Natta!

Skrevet

Greit det! Da prates vi! Natta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...