Gå til innhold

KS jenter, har dere vondt i arret ennå?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Har tatt litt hardt i den siste uken, ikke direkte tunge løft men blitt mye bøy og tøy. og nå har jeg vondt i "pølsa" over arret på den ene sida.. =/ herregud.. blir stressa av det! håper ikke det er brokk eller at jeg må opereres på nytt..gahhhh..!!!

 

er forresten 5 uker siden ks.. andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde ks dagen etter deg, men kjenner ikke noe nå lenger. hør med legen din. du skal vel kanskje på "6 uker siden fødsel" kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 8 dager siden her... har bare bittelitt vondt, klarte meg faktisk uten smertestillende etter bare 2 dager... tror jeg er heldig sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her. Tror noen må regne med det! Jeg gadde ks i begynnelsen av sept og vondt til midten av nov :( Men nå er det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ks 7. des, det er 4 uker i morra. Noen dager er såret bra, og andre dager må jeg knaske paracet. Hele området rundt snittet er ømt. Det kunne være ømt i et halvt år fikk jeg beskjed om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker siden her og har fortsatt vondt. I huden over snittet har jeg ikke følelse i det hele tatt. Men er veldig øm og har smerter rundt. Har også problemer med å gå enda... det går greit sånn inne i huset, men prøvde meg på en liten tur og det skar seg helt... etter 2 minutter måtte jeg snu og klarte så vidt og komme meg hjem, blir helt krokrygget når jeg går...

Vet noen forresten hvor lenge man blør etter ks??? Her kommer det friskt blod enda...

Veldig greit at det er 6 ukers kontroll ihvertfall så man får sjekket om alt er bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 dager siden KS, har ikke særlig vondt lengre. Kan være litt vondt å snu seg i senga, det er det eneste. Tror jeg kom meg relativt raskt etter KS, har vært ute og gått lange turer allerede. Når det gjelder blødning så har jeg blødd veldig lite (sliter med å bruke opp alle de store bindene jeg kjøpte inn på forhånd), men det kommer fremdeles litt hver dag, og jeg vet jo ikke hvor lenge det kommer til å vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det 5 uker siden mitt inngrep. Forrige uke ble jeg innlagt pga sterke magesmerter. Det viste seg å være begynnelsen på brokk! Først tenkte legen å operere, men siden årsaken til ks var at jeg reagerte allergisk på edidural og pudentalblokade, ombestemte han seg..

 

I går og i dag er jeg bedre, men klarer f.eks ikke å komme meg ut av sengen på egen hånd. I dag forsøker jeg å klare meg uten parlagin forte...

 

Håper formen kommer seg! - både min og din og dere andre ks-damer sin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda!

nå er jeg skikkelg glad for at jeg fødte vaginalt!!

håper alle dere ks jentene blir bra i magen fort!!

tenker på dere!!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...