mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 vi la lillegutt på 4 mnd klokken 1900 som vi alltid gjør,men i kveld vil han ikke sove..sovner og våkner og da hyl skriker han..vi har prøvd alt og han har ikke vondt i magen.han vil ikke ha melk. Han våknet på nyttårsaften og da tok jeg han opp og etter det så sliter vi med å legge han om kvelden..er mye værre ikvled enn i går...hva skal vi gjøre?? hjelp....
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 hm.... ikke godt og si egentlig. har vært litt sånn her og. men kunsten om og ikke ta den opp er jo så som så. tok opp hu her når hu hyl skrek. men var det klage skriking fikk hu sove. inegn ting som lager han? tenner?
firemerkersmør Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Når han er så liten er det ikke så rart om han plutselig endrer en rutine. Gå og bysse er vel eneste alternativet tror jeg. Prøve å roe han. Synge og prate
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 det kan være tener,men han ble enda mer forbanna da jeg smurte sånn som dem skal ha på tannkjøttet for å lindre..han er ikke lett å forstå seg på og det hjelper ikke når mora er så forskjøla at hu ikke vet hvor hu skal gjøre av seg..er potte tett her..hehe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Samme skjedde her etter at jeg tok han opp på nyttårsaften etter han hadde sovna. I kveld skjedde det samme, sov fra kl 19.30 og våkna rundt kl 21. Da tok jeg han opp på rommet sitt som er helt mørkt og byssa litt på han. Han roa seg med ei gang og virka veldig fornøyd da jeg la han i senga igjen. Så blir det spennende og se hvordan natta blir..... :-)
Prinsemammaen Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Mitt tips er å gjøre ting som funker der og da. Uavhengig om det kommer til å skape "dårlige vaner" eller ikke.... Om det så er å bysse, får man bare gjøre det. De små endrer rutiner hele tiden. Vi har slitt mye med søvnen til vår sønn som nå er 9 måneder. Vi har bysset, båret, samsovet og alt mulig rart. Det var det eneste som fungerte der og da. Ting går seg til, og nå sover gutten vår i egen seng, sovner av seg selv, og våkner som regel kun en gang tidlig om morgenen for å få melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå