Gå til innhold

Første sparkene uttapå magen!!:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld kjente jeg for første gang spark utenpå magen. To ganger!! Så gøy!!! Hadde hånda på magen, så dunka det skikkelig mot håndflata, to ganger.:)

Senere så kjente jeg at beibi flytta seg og ble aktiv lengre ned. Nei å nei så morsomt!!:)

Ble så gla!! *hihi* Er nå 18+5.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Jeg kjente det utenpå når jeg var 18+4:D.. altså 3juledag:)

Skrevet

Jeg kjente liv inne i magen første gangen da jeg var 17+5, altså første gangen jeg ikke tvilte på hva det var jeg kjente. Altså for en uke siden, da var det 2.juledag, og vi satt rundt middagsbordet til svigers. Kjempekos!!:)

Gleder meg til sambo får oppleve sparkene:))

Skrevet

Åhh, gleder meg til det er min tur!! :P

Skrevet

jeg kjente det første gang 19+3...av den lille på høyre side=)

Skrevet

Det hørtes ut som en fantastisk følelse, gleder meg til jeg kjenner det.

Er ikke mer enn 12+ 5 så det er jo ennå noen uker til jg kommer til å kjenne noe på utsiden, men jeg tar liksom tiden med ro.

Baby`n sparker jo når han er klar...

Har ikke kjent noe liv i det hele tatt faktisk... Men er ikke urolig av den grunn.

Skrevet

Hei.

Hvis du er 12+5 er det ingen grunn til å stresse.

De fleste kjenner første gang liv mellom uke 16 og 18, men alt innenfor uke 14 og 24 er helt normalt!

Så som du sier ... ingen grunn til å bli urolig enda!

Selv er jeg 13+3 og gleder meg veldig både til UL og spark!

Skrevet

Gratulerer! Men då kan du umulig ha mykje fett på magen fra før. Er 20+3, og kan kjenne det sjøl når eg veit det sparker der inne, men for utenforstående vil det virka som bare en pulsering.

Ikkje at eg er kjempetjukk heller då, men.... Meir enn deg trur eg iallefall.

Uansett; det er deilig det der!

Skrevet

Hehe, må nok bare si at jeg har nok litt på magen fra før å da. Ikke bare bein her nei. Magen kom tidlig, og nå er den kjempstor. Har allerede vokst ut av den første mammabuksa mi.

Men sambo har enda ikke kjent noe. Så gleder meg til den dagen kommer. Men han har kjent babyen inni magen da. Èn gang vi var til JM så visste hun sambo hvor han skulle trykke for å kjenne bebin. Og han ble stor i øynene da han kjente hodet og kroppen. :))

Etter 2 UL, så har de satt meg tilbake 2 uker. Så alt det vi har oplevd tidligere er jo veldig rart da, ettersom jeg da var veeldig tidlig ute første gangen vi hørte hjertelyden, hadde Stoort SF-mål etter hvilken uke jeg var i, og så fort som magen kom.. Men,men.. Må vel bare høre på de som har peiling;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...