lena og tobias med en i magen. Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 hei alle sammen=) jeg driver og skal pakke til sykehuset men syntes det er litt vanskerlig jeg... hva har dere pakket?
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Første gangen pakka e alt for mye.. nå har e pakka; 1jogge dress,1 bukse og 1 genser, noe å ligge i, undertøy og sokker, shampoo sminke osv og sandaler(pga baselusker på gulvet i dusjen og på gulvet). Samboeren min tar med seg hjemreiseklærna til den nye babyen den dagen han skal komme og hente oss=)
LisaColli Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 helsekort mobil + lader store behagelige klær for opphold og hjemreise kamera + lader ammebh ammeinnlegg toalettsaker: shampo,balsam,dusjsåpe, tannbørste,tannkrem,hårbørste,sminke,a-crem,lypsyl hårføner bok dagbok morgenkåpe store truser pysj store bind plastpose til skittentøy vannflaske myk dorull xylocain salve hentesett til baby + helseteppe husk bilsikring dette er min komplette liste
mayaya Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Har lest såå mange ganger at det anbefales å ta med slipperser til å gå i i korridorene, så man slipper å ta på sko hele tiden. Jeg har faktisk blitt påvirket av at "alle" skriver det, og investerte 149 kroner i slipperser i går! Fordi om jeg følte meg litt harry i kassa på obs´n :-)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 hehe, *ler* Ville kanskje lagt til morgenkåpe på lista jeg da. Praktisk ved amming og dekker mesteparten, selv nå som magen er gedigen..
Mellus Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Gidder ikke pakke så mye.. Får jo bare være på sjukehuset i to døgn nå jo... Pakker litt tøy til nurket.. Åsså et par skift til meg selv.. Bind og alt får man der.. Og de er kule ass... Større enn bleiene til guttungen jo hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå