Gå til innhold

Noen med barn som har fått satt inn dren i ørene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 17 måneder har endelig fått innvilget operasjon for dren. har hatt ørebetennelse 3 ganger på 1 måned nå..... Gruer meg så veldig til operasjonen. Noen som kan fortelle litt om hvor

Skrevet

Hei! Jeg fikk dren i ørene 2 ganger i året fra jeg var 14 mnd til 4 år... Jeg husker veldig lite nå, om det er noen trøst... :-)

Jeg har blitt fortalt at mamma fikk holde narkosemaska og hun satt ved sengen til jeg våknet. Hun fortalte også at hvis jeg skrek meg inn i narkosen, skrek jeg meg også ut... Tror ikke jeg hadde så mye smerter etter inngrepet, men alle lyder ble mye høyere og ubehagelig siden jeg hadde hull i tromhinnene...

Prøv å ikke vise ham at du er engstelig og redd for da blir jo han også redd... Behold masken og sett deg ned å gråt en skvett mens han er inne til operasjon... Jeg vil tro det er en skremmende prosess å skulle sende sitt eget barn avgårde til narkose o goperasjon! Men du må tenke på at dette vil gjøre at han forhåpentlig vis slipper disse smertefulle ørebetennelsene!

Sender deg og gutten mange varme god-bedring-tanker!!!

*klemmepå*

Skrevet

Gutten vår har lagt inn dren 3 ganger, og det er helt uproblematisk. Satt på fanget mitt mens han fikk narkose. Fortell han hva som skal skje, så er han i allefall litt forberedt.

Ingen smerter eller vondter etter inngrepet som tar ca 5 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...