Gå til innhold

Noen som har Reflex parkdress?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min eldste hadde den fra 2-3 år og gutten min på ett år har hatt den siden han var 10 mnd.

Vært fornøyd med den. hadde kjøpt den igjen til min eødste hvis hun hadde passet den i butikken, men det gjorde den ikke (for kort i ryggen den modellen de hadde) så nå fikk hun en annen dress.

Skrevet

nå skriver ikke du hvor gammel barnet ditt er, men jeg har en sønn på 11/2 og jeg synes den dressen er veldig stiv. når han datt eller satte seg ned, kom han nesten ikke opp igjen:)

kjøpte reimatec dress og kan ikke få fullrost den, den er myk og lett og bevege seg i. jeg vi anbefale Reflex dressen når barnet blir litt eldre, dette er min erfaring!

Skrevet

Ja, vi har den og er veldig fornøyde. Har den "baby-modellen" som er åpning lenger ned på beinet, har større plass til bleierumper og er mykere. Tror den kun går opp til 86 (?) vi har 86 til jenta vår på 19 mnd og den er fortsatt for stor til henne. Damen i butikken anbefalte denne fremfor den andre modellen når hun var så liten. Lettere å bevege seg i.

Skrevet

Stiv?? Reflex Allværsdress?? Til en 1 1/2-åring? Nix,den må du lengre ut på landet med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...