cathrine&jonas:) Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 er det i natt eller i morra natt det er fullmåne?!? det er jo den 3 januar, men er det natt til 3?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Vet ikke...lurer på det samme. Ser ganske så full ut den månen som skinner over Fr.stad nå altså, og det er vel den samme som er i Mysen idag vel....he-he...!!! Når har du termin? Kanskje vi ses på føden i natt...
cathrine&jonas:) Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 termin 9 januar, neste tirsdag.. nå skal jeg gå å se på månen haha:) og ha sex, så får vi se.. er rimelig klar for å føde nå!
rødhette* Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg spurte faren min om dette, og han mente det er fullmåne i et helt døgn... Men visste ikke helt sikkert.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Kan vi ikke ringe han derre Rød-Ødegård a? Har sikkert et godt, grundig svar han...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Skal søke litt på nett og se om jeg finner noe info jeg... Kanskje jeg finner en liste over hvem av oss som skal føde og vet dere :-)))
cathrine&jonas:) Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 ja gjør det.. jeg er så nysgjerrig på det.. ikke at jeg trur det funker assa men.. nå er det til å m mc dreamy på tv snart så denna karen får vente litt til:)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Det viser seg at i perioden før og under fullmåne er det flest tilfeller av innleggelser på psykiatriske akkutmottak, flest tilfeller av selvmord og flest fødsler. HJELP, får håpe på det siste hvertfall da...
cathrine&jonas:) Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2007 haha ja jeg tar det siste!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Fant ikke annen info enn den jeg la inn over her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå