Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 5mnd er sååå urolig i kveld. Vanligvis har jeg problemer med å holde han våken til 18.30-19.00. I kveld vil han ikke sove. Han sutrer og griner, noe han ikke pleier i det hele tatt. Virker ikke som om han har feber. For første gang har jeg tatt han opp av senga etter leggetid.Har prøvd å legge han over i vår seng. Vanligvis ligger han aldri der, og har heller ikke gjort det. Bortsett fra litt morgenkos av og til. Han sover der kanskje 5min, så griner han igjen. Og det er så sårt å høre.Han er stuptrøtt. Har prøve å synge, men det hjelper ikke. Burde jeg gi en paracet i tilfelle han har vondt noen steder?

Har gitt han grøt til kveldsmat for første gang i dag, kan det være årsaken? Han har fått det på dagtid i en mnd nå uten å reagere noe på det da, så jeg regnet med det var ok på kvelden også.

Skrevet

Kanskje han er tørst pga grøten?

Snuppa mi er alltid skikkelig glupsk på puppen etter at hun har fått smake grøt, selv om det bare er et par skjeer. Jeg har konkludert med at hun da er tørst.

Skrevet

Paracet i riktige doser er jo ikke skadelig, så du kan jo prøve og se om det hjelper... Kanskje det er tenner på gang, har du Dentinox i huset så kan du jo se om det hjelper først?!

Skulle tro det var greit å gi grøten på kvelden dersom det har gått greit å gi den på dagen så lenge. Men det er jo mer tungt fordøyelig da, så kanskje han reagerer på det... Kanskje vent med grøten på kveldstid en ukes tid før du prøver på nytt...

Lykke til! :o)

Skrevet

Hva er Denitnox?? Han ville ikke drikke noe etter grøten i kveld. Så kanskje han er tørst nå. Det er jo en mulighet ja. Skal prøve å lage til litt melk å se om han vil ha. Ja, skal gi han grøten tidligere på dagen de neste dagene.

Dere som gir grøt på kvelden, gir dere grøt først, så venter en stund før dere gir drikke, eller legger dere ungene etter grøten?

Skrevet

Dentinox er et middel du kjøper på apoteket som du kan smøre på. Det lindrer for noen minutter dersom det klør i gommene... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...