LisaColli Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 vet ikke hva eller hvor mye jeg trenger, men tror kanskje jeg har tatt av litt 8 håndduker til å ha på stellebordet 3 håndduker til babyen (med hette) 5 små bomullskluter 12 store gaskluter 11 frottekluter 1 pakke mesoft engangskluter
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Syns ikke du har tatt av e=) hehe,tror e kjøpte tilogmed litt mer til min første;) kjekt å ha.. =)
rødhette* Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Høres sånn ut ja Vi har to håndklær med hette, 12 gaskluter for å bruke som gulpekluter, og mesoft. Bruker bare av de håndklærne vi har fra før, til å ha på stellebordet.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 hvis du har tatt av med det.. så lurer jeg på hva man vil kalle meg.. hehe.. Men.. hva skal du med gasskluter? du mener sånne hvite oppvask kluter liksom?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har sikkert kjøpt dobbelt av det hvertfall...så i fall du har tatt av så får du trøste deg med at noen har tatt mer av. Ha-ha, var innom Kid idag, og der drev dem å pakka ut nye babyhåndler m/hette, og jeg stod omtrent på hodet nedi den esken dem pakka fra. Fikk jammen imeg handla ett håndkle idag og!!!
LisaColli Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2007 bra jeg ikke er alene da:P brukes ikke gaskluter til bleieskift og gulpekluter da? hehe
LisaColli Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2007 engangskluter fra apoteket. kosta ca 20kr for en pakke med 100stk. de er ikke tilsatt noe parfyme og sånne skumle ting:P tenkte å bruke de når jeg skal ut med babyen!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 hvor har de fine håndklær med hette,da? må kanskje ha noen sånne jeg og... har 2 egne håndkle til babyen bare..
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 hmm.. bruke nå våres håndklær til lillegutt, å våre vaskekluter. fikk 6 gaskluter, å de skal eg sy smikker av... els bruker vaskekluter som gulpeklut, el d nærmeste som er, som oftest kopphåndduken... hmm.. ikk så nøye d da, når ungen gulper, så bruker du omså din egen t-sjorte, når den er skikkeli utgriset da...
LisaColli Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2007 på kid og princess har de i hverfall søte håndklær med "hette" på. de har det sikkert på babyutstyrsbutikker som barnas hus, barnesikringen og bebito også
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Har 20 tøybleier til å ha under pompen på stellebordet, gulpebeskyttelse mm, 20-30 gaskluter til å vaske med og tørke gulp (geniale om de er brettet, enormt mange sider å tørke med!) pluss noen våtservietter en plass innerst i skapet. Fant noen baby håndklær på loftet men gad bare ta frem to. Babyer skal jo bare bades max 1 gang per uke så da rekker man jo å kjøre vask med håndklær i mellomtiden.. Tenkte jeg.. Det geniale med gaskluter og tøybleier er at de kokevaskes og dermed er ENDA litt renere enn vanlige håndduker som er vasket på 60. Jeg kjøpte inn mange så jeg skulle få til full maskin med kokevask. Nå som jeg snart har 2 barn får klutene "bein å gå på"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå