Suprise! Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Dere legger babyen rett på skinnet?... ...eller har dere laken over? Hor ofte bør det vaskes? Thanks for svar!
katty Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Jeg legger henne rett på lammeskinnet, men hun har pysj på nå når det er vinter
Suprise! Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Samme her,men hvor ofte vasker dere det? (om dere vasker det da?)
børdi Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 ligger rett på lammeskinnet, og lammeskinn skal være selvrensende, så skal ikke være nødvendig å vaske det så ofte.
ettbarnsmamma Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Legger gullet rett på skinnet ja. Det skal jo puste og være temperaturregulerende. han er nå 4 mnd og jeg har vasket det bare en gang. Skal ikke vaskes ofte, men du kan jo lufte, riste og børste det opp innimellom.
allergibarn Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Ligger rett på skinnet, med ull-pysj på. Aldri kald :-) Jeg vasker det ikke, men putter det i fryseboksen kanskje en gang i måneden og børster det med hundebørste. Kan man vaske det da???
Gøril (210406) Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Jenta vår har pysj på om natta, men bortsett ifra det ligger hun direkte på lammeskinnet. Jeg lufter det ofte, men har enda ikke vasket det. Kjøpte det vel for 2 mnd siden. Ble anbefalt å ha henne liggende direkte på ellers så ville det ikke fungere like godt dette med varmereguleringen. Jeg vet ikke om det er riktig eller ei, kun blitt fortalt.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Har ikke vasket det enda. Men har ikke hatt det så lenge, heller. Jeg trodde ikke de skulle vaskes annet enn hvis det kom flekker på? I så fall vasker man av flekken med et mildt vaskemiddel (milo?) og tørker langsomt og i flere stillinger slik at skinnet ikke blir hardt.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 ligger rett på skinnet, men klut under hodet. Fikk beskjed på å vaske det 1 gang i året, men vet ikke om det er et must...
Suprise! Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2007 Okei. Takk for svar jenter! Da er jeg ikke helt på bærtur da;p Har heller ikke vasket det enda.Brukt det i tre mnd.Men lufter det!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 Vasker det når det er blitt gulpa på eller hun har tissa igjennom bleie.. Har vel blitt vaska bare en gang siden hun begynte å bruke det, hm..4 mnd nå kanskje? Ligger forresten rett på det..
lifa og Eline Skrevet 2. januar 2007 #13 Skrevet 2. januar 2007 Her har vi snart brukt det i 11 mnd. Kun når vi har hatt ferie vi ikke har tatt det med Vi har Nøstebarna sitt og det er selvrensende. Har kun gulpet på det 2 ganger og da tok jeg en fuktig klut og tørket det bort. Har ingen planer om å vaske det enda, men det luftes innimellom. Ligger rett på teppet.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 2. januar 2007 #14 Skrevet 2. januar 2007 Ligger rett på skinnet ja, lufter det annahver dag ca...rister det godt. Lar det ligge ute en stund når det er minusgrader for å drepe midden. Har kun vaska det en gang på ett år...da pga at hun spydde på hele greia:) Vasking kommer kanskje litt an på om du har ubehandla eller behandla skinn?? Stortrives på skinnet sitt. Vårt beste kjøp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå