Gå til innhold

Noen i nærheten av Lillestrøm her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et innslag på tv om en gjeng småbarnsmødre som gikk tur i Vigelandsparken og trimmet som bare det. Kunne vært noe å gjøre her også, eller? Jeg jobber som instruktør, så jeg kan da litt om trening og kropp og sånt... Noen som vil være med på trille-trim? Enkle styrkeøvelser lagt inn i trilleturen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor egentlig i Oslo, men ikke så langt fra Lillestrøm. Trenger litt trille-trim!! :) Prøvde å komme igang med trilleturer i barselgruppen, men det har dabbet helt av, nå er det kaffekos eller shopping det går i. :) Kan du ikke sende meg en privat melding på profilen min?

Skrevet

Bor i Hakadal og blir gjerne med!

Skrevet

Hvor i Hakadal bor du da?

Skrevet

Åneby, men har du laget en egen tråd om det? Ble mange anonyme her nå....

Skrevet

Jeg vil være med på trille-trim!! Trenger sårt litt trenings og trillekompiser. Bor i fetsund da, men det er bare en kort togtur unna og jeg er jo ofte i lillestrøm uansett.

Skrevet

Eller så slenger vi dem i samme vogn og du kan sitte på med meg mtg;)

Bor også på Fetsund. Kanskje ikke så dumt det der. Eneste problemet her er at poden ikke liker å ligge i vogna da. Turene våre består gjerne i at jeg triller vogna med han på armen..sukk.

Skrevet

Da får jo du ekstra trim da, så det er jo bare fint:) Men vi kan jo slenge dem i samma vogn. Bare bra dfe blir venner først som sist:P

Skrevet

Jeg vil også bli med...kjempe god ide. Bor på Kløfta men kjenner ingen med Baby her siden vi først har flyttet hit i fjor. Men vi er mobil og hun liker å kjøre bil....er bare en 20 min tur til Lillestrøm.

Flott om du tar kontakt.

Skrevet

Må bare spørre. Du anonym som startet tråden; blir dette noe av eller?

Skrevet

Rælingen her :)

Blir gjerne med på trilletrim!!

Skrevet

Lørenskog her.. ikke langt ifra Lillestrøm det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...