♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg fullammer min skjønne jente og hun er 4 mnd akkurat. Lurer litt på når jeg skal gi henne noe mer? Hun har hengt mer eller mindre i puppen ganske ofte den siste uka, og lurer på om det er maten eller kosen hun trenger. Hun blir lettere grinete når hun holdes av andre enn meg for tiden også. Kan det bare være kosen hun trenger?
Blomman Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 kan være økedager vet du.... se an litt til vi prøvde fra 6 mnd men fikk ikke inn noe før nesten 11 mnd
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Begynte da hun var 4 mnd og 2 dager. Bare med litt smaking da. Tok laaang tid før hun skjønte å spise det som kom i munnen! Så var det litt tilbake til fullamming og sånn. Så un var vel egentlig 5,5 mnd før vi kunne snakke om et måltid...
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Litt usikker. jeg ammet ikke så lenge. men vi brunte med fast føde da hu var nesten fire mnd. ble ikke ordentlig fornøyd av flaske. men trur di anbefaller rundt 6 mnd vis barnet ikke trenger mere før da.
firemerkersmør Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 6 mnd. Har økt ganske raskt . I løpet av 1 mnd får han 2 grøtposjoner og middag. Matglad liten Tass
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 4mndr og 1uke ca begynte vi med grøt.. Ikke poeng i å begynne med fastføde så lenge hun legger på seg og er fornøyd med bare pupp
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Begynte med grøt da hun var 5 mnd. Har gitt litt og litt i 2 uker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå