Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Skal ikke gulp være tynt? babyen min gulper mye, og noe av det er skikkelig tjukt... bekymra jeg. Noen som kan berolige meg?
Hoppetussa Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Helt vanlig, det tjukke er det som er halvveis fordøyd, det som er tynt er det som "flyter over" i magesekken. Her kommer begge deler, skjønt ikke så mye av hver.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg syns det kommer mye jeg. Siste gangen jeg amma nå kan jeg ikke fatte at han har noe igjen i magen.... Både tjukt og tynt har kommet opp. Det er ikke hver gang det er sånn, men ganske ofte....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Jeg syns bare det kommer mye jeg... Kan ikke skjønne at det kan være noe igjen i magen etter siste gangen jeg amma. Det er ikke sånn hver gang, men ofte... Både tjukt og tynt, og jeg liker det IKKE:(
-carina- Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Gutten min gulpet også mye i starten. Gulper ikke fullt så mye nå lenger, men fortsatt mange ganger hver dag. Er ikke så farlig om de gulper, det viktige er at h'n er blid og fornøyd og legger på seg... )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Han er blid ja, og hadde lagt på seg masse ved siste kontroll, men syns det har blitt verre de siste par ukene. Han gulper ikke om natta da, av en eller annen grunn.,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå