Gå til innhold

Nervøs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere nervøs for fødselen? Synes det er så merkelig at jeg ikke gruer meg.. Har vel kanskje noe med at jeg ikke har født før og derfor ikke vet hvilke enorme smerter jeg skal gjennomgå ;) Jeg bare gleder meg til å ble ferdig med fødselen og få den etterlengtede engelen i armene mine.. Vil ha baby nå!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg til fødselen:-) TEnk å endelig få møte babyen:-) har bare 21 dager igjen til termin nå:-)

Skrevet

Jeg er heller ikke nervøs for fødselen, er bare veldig nysgjerrig på hvordan det er. Eneste jeg er nervøs for er om jeg rivner/må klippes. Men derimot er jeg blitt veldig nervøs for det å få en liten baby som er fullstendig avhengig av meg. Er jeg egentlig klar?? slike ting jeg tenker på, men det går nok fint det også.

Skrevet

Venter nr 4. Gruer meg ikke og er helle rikke nervøs ,o))))

Babyen kommer da den kommer tenker jeg ;o))

Skrevet

Prøver å tenke sånn eg også,men fy det er jo litt skummelt. Vet ikke hva som skjer,hvordan eg reagerer på smertene,hvor lang tid tar det++++ mange ting som surrer i hodet. Men eg har en super mann som er veldig snill og sier mange fine beroligende ord, så håper også hann klarer å holde hodet kaldt.

Skrevet

Jeg var heller ikke nervøs forrige gang, ikke før vannet plutselig gikk.... Da skulle du kjent en skikkelig puls da :-) Det gikk liksom opp for meg da at det var ingen vei tilbake...

Er ikke noe særlig nervøs denne gangen heller - ungen må jo ut den - uansett:-)

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

E var heller ikke noe nervøs før min første fødsel, tror det er helt normalt å ikke være det. Fødselen gikk kjempe fint, men nå har e beg å ten ke på alt som kan gå galt:/

Og hvor vondt det var når hodet og skuldrene skulle ut:(ellers så var ikke riene noe vonde..

Skrevet

Ikke nervøs egentlig.. det jeg tenker på er HVOR skal jeg føde? og merker jeg når fødselen er i gang..? Vi får en liten baby med feilstilte føtter.. og må til tr.heim å gipse beina dagen etter fødsel, så vet ikke om vi skal dra helt dit eller føde her (17 mil unna), men det tar vi jo som det kommer!! Og så liker jeg ikke tanken på å ligge halv, nesten hel naken med andre folk rundt omkring... Men samboeren min sier at akkurat det kommer jeg ikke til å bekymre meg så masse over når e ligg der.. hehe.. Og at det gjør vondt..? pytt sann.. hehe.. tenker bare på at litt må man jo lide for noe som er så stort!! Men lurer på hvordan det blir, ja.. er jo første hos meg også.. :) Men jeg gleder meg MASSE!!! under 3 mnd igjen!!!!!!!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...