Gå til innhold

Noen som har tenkt på fødeplass?


Ada_81

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har tenkt på fødeplass ennå?

 

Leste akkurat i Aftenposten at det var mange i Osloområdet som måtte føde i Bærum og Asker fordi sykehusene her var fulle...

 

Er 6+2 uker på vei (gravid for første gang)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg å søke allerede nå. Du finner søknadspapirer på internett sidene til det sykehuset du ønsker fødeplass.

Jeg søkte da jeg var like langt på vei som deg, og fikk plass på Rikshospitalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. jeg har søkt om å få føde på ullevåll. har hørt mye positivt.. det lønner seg for oss i oslo og akershus området å søke så tidlig som mulig på føde plass.. jeg var hos legen da jeg var akkurat 6 uker på vei og hun sendte søknad med en gang da. desto raskere ute du er desto større er sjangsene for å få ønske stedet ditt. jeg er nå 10+4 og fikk brev i dag om at jeg skal dit på ultralyd og får vite da om jeg har fått plass der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæeum er bra har født der! har fått fødeplasss på riksen denne gangen allerde, var 6 uker på vei da jeg fikk bekreftelse i posten (pga tidligere komplikasjoner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk legen min til å søke allerede i uke 5, og fikk plass på 1 ønsket mitt med en gang. Skal føde på Rikshospitalet.

 

Til deg som skal på Ul og få vite om du får fødeplass da.....da har du fått fødeplass der, fordi du får Ul der du har fått fødeplass...automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så mange fine svar!:)

 

Lurer bare på om noen har gode/dårlige erfaringer med de forskjellige fødestedene som de har lyst å skrive om?

 

jeg er usikker på om jeg skal velge Ullevål eller Rikshospitalet som første prioritet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig godt fornøyd med Riksen. Fødte mitt første barn der i 05, og er veldig glad for å ha fått plass der igjen.

Har også hørt mye bra om Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....

var ikke det nettopp en julestjerne som fødte... sånn rett før jul:O

Både med og uten !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...