jentebaby i hus Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Vi har termin om 14 dager så vi er litt trege,men bor vel bestemme oss snart.Minn mann er lang og har lange bein, noen med erfaring? Hva bør vi velge.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har også en høy mann med lange bein. Vi kjøpte brio kombivogn, men har vel og merke ikke fått prøvd den ut enda. Det som er viktig er at det går ant å gjøre styret lenge, teleskopstyre tror jeg det heter, og at du eventuelt kan vippe det opp og ned. Slik kan mannen stille det slik at det passer til han også.=)
rødhette* Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Ta dere en tur innom en babyutstyrsforretning. Da får dere begge to prøvetrillet vognen der, og kan få litt informasjon fra de som jobber. Tenk også over behovet deres ellers. Skal dere trille mye i by eller i ulendt terreng? Skal dere bruke den mye i trapper, eller er det enkelt å komme fram til huset dere bor i? Det er mange ting som spiller inn på hvilken vogn som er best, og det er jo en subjektiv opplevelse..
Mamman til M&E Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Var nettopp ute og kjøpte vogn til nurket. Vi valgte også Brio kombivogn, bl.a fordi vi begge er relativt høye og at en på den vognen (som hun over sier) kan gjøre styret lenger. Ikke noe lett det der å kjøpe vogn, mye å velge mellom! Ta med mannen og test ulike vogner, det er nok det lureste. Lykke til! :-)
nutri Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Vi kjøpte vogn idag, på salg, Teutonia 2006-modell. De hadde heldigvis en farge inne som vi likte. Damen i butikken gjorde store øyne og nærmest gispet da jeg sa det var 2 uker igjen til termin. "Da er det veldig på tide med å få vognen i hus, ja" -sa hun. Vi er ikke spesielt høye noen av oss, men håndtaket her kan også justeres litt i høyden. Ikke teleskophåndtak da. Lettet litt av skuldrene da vi hadde kjøpt den. Ta dere en tur i butikken og prøvkjør begge to.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 hmm...jeg bestillte vogn for 2 mnd siden og får den ikke før om 2 uker....Men det var emmaljunga.....så det er ikke alle typer du får på sparket ;) Lykke til i barnevognjungelen.....tenk på hva du trenger som spesifikasjoner og les litt på nettet om de ulike modellene før du kikker rundt, det gjorde jeg...og valget ble mye lettere!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Oisan, over 2 mnd! Hvilken type emmaljunga vogn var det...? Vi lurer på en City Cross, og fikk beskjed om 3-4 ukers ventetid, avhengig av hvilken farge vi valgte.
Linni PuseGal Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har også bestillt emmaljunga edge duo combi og 2 mnd lev tid.. Får den i slutten av denne mnd... synes det var ekstra gøy at 2007 modellene var ca 1000 .- billigere en 06 :-) Gleder meg sykt til den kommer.... :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Det sies at man bør beregne 4-8 uker bestilling om man velger vogn fra katalog, og ikke kjøper fra utstilling. Emmaljunga er kjente for å være enda treigere.
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 vi har valgt mørkeblå brio kombivogn. kjempefin, og er veldig fornøyde med kjøpet selv om vi ennå ikke har fått prøvd den.
godiva med 3 gull Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Ta også med i beregningen om dere venter en stor baby, og hvor lenge dere tror dere skal bruke dypvogn.. Kombi vognene er mindre inni en dypvognene.. Og du må slepe rundt på stor vogn lenger.. Vi har dypvogn (simo og simo classic) Og når dypvogntiden var over var jeg veldig glad for å gå over til liten vogn. Nå får jeg store barn, så viktig for oss at bagen er stor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå