Gå til innhold

YESS!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

La snuppa i egen seng for kvelden. Tenkte at det kom til å gå i dass, siden det alltid har gått i dass før, og at hun derfor har tilbragt sine første 4 måneder i ektesenga ved siden av mammaen sin. Resultat: Snuppelure sovnet momentant og uten noe som helst skrik trass i helt nytt sengetøy (som ikke luktet kjent). HURRA! I am super-mom!

*danse rundt og gjøre bombastiske og latterlige flexe-bevegelser*

Skrevet

heldigris- det vil ikke min-prøvde å legge ham i skinnposen han bruker i vogna på dagtid- da ligger han rolig-men på kveld nei...............

Skrevet

*grabbe tak i tillab *og lille Embla* og danse stereo*

Skrevet

Blomman: Jeg var på Kid i sted og kjøpte større dyne til snuppa, pluss babypute. Den aller minste Høie-puta. Og det likte hun, gitt! Jeg har lest flere plasser at de har begynt å anbefale ei helt tynn pute til de aller minste, og det virker det som om snuppa vår har savnet. Nå sover hun som en stein. Krysser fingra for at det varer!

Skrevet

vil danse e å....men lillegutt ligg på armen min han-og zzzzzzzz

Skrevet

Grattis! Nyt det, og klapp deg selv på skulderen!

Skrevet

prøve pute vi og kanskje- får kjøpe da vi ska tel byen!! takk for tips

Skrevet

Det er verdt et forsøk, i alle fall. Den kostet 99 kr på Jysk. :)

Skrevet

Dersom den får snuppa til å sove, vil jeg si det er det beste vi har kjøpt til henne så langt, ja. I tillegg til ullbodyer og ullpysj. Hehe.

Skrevet

Superbra, Dodge!! Tror dette blir et godt år, jeg ;-p

Skrevet

ja ullpysj er et "must"-hehe-elsker sil lillegutt i allefall- sl på tråden at engang da! er så å si frisk nå -hehe var litt bortreist da du ringte om ammeråd ja....

Skrevet

Stakkars deg. Jeg hørte at du var sliten da. Fikk nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ringte, men var sykt bekymra. Men så løste det seg som sagt helt av seg selv like etter at vi hadde snakket sammen.

Nå har snuppa sovet i en time! Yeah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...