Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 La snuppa i egen seng for kvelden. Tenkte at det kom til å gå i dass, siden det alltid har gått i dass før, og at hun derfor har tilbragt sine første 4 måneder i ektesenga ved siden av mammaen sin. Resultat: Snuppelure sovnet momentant og uten noe som helst skrik trass i helt nytt sengetøy (som ikke luktet kjent). HURRA! I am super-mom! *danse rundt og gjøre bombastiske og latterlige flexe-bevegelser*
Blomman Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 heldigris- det vil ikke min-prøvde å legge ham i skinnposen han bruker i vogna på dagtid- da ligger han rolig-men på kveld nei...............
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 *grabbe tak i tillab *og lille Embla* og danse stereo*
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 Blomman: Jeg var på Kid i sted og kjøpte større dyne til snuppa, pluss babypute. Den aller minste Høie-puta. Og det likte hun, gitt! Jeg har lest flere plasser at de har begynt å anbefale ei helt tynn pute til de aller minste, og det virker det som om snuppa vår har savnet. Nå sover hun som en stein. Krysser fingra for at det varer!
Blomman Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 vil danse e å....men lillegutt ligg på armen min han-og zzzzzzzz
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Grattis! Nyt det, og klapp deg selv på skulderen!
Blomman Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 prøve pute vi og kanskje- får kjøpe da vi ska tel byen!! takk for tips
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2007 Det er verdt et forsøk, i alle fall. Den kostet 99 kr på Jysk.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2007 Dersom den får snuppa til å sove, vil jeg si det er det beste vi har kjøpt til henne så langt, ja. I tillegg til ullbodyer og ullpysj. Hehe.
Mamma katt Skrevet 2. januar 2007 #12 Skrevet 2. januar 2007 Superbra, Dodge!! Tror dette blir et godt år, jeg ;-p
Blomman Skrevet 2. januar 2007 #13 Skrevet 2. januar 2007 ja ullpysj er et "must"-hehe-elsker sil lillegutt i allefall- sl på tråden at engang da! er så å si frisk nå -hehe var litt bortreist da du ringte om ammeråd ja....
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. januar 2007 Stakkars deg. Jeg hørte at du var sliten da. Fikk nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ringte, men var sykt bekymra. Men så løste det seg som sagt helt av seg selv like etter at vi hadde snakket sammen. Nå har snuppa sovet i en time! Yeah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå