♥ivf m/prins♥ Skrevet 2. januar 2007 #1 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei vennen og Godt Nyttår! :-) Hvordan går det med deg? Har du og dere funnet ut noe mer mtp nye forsøk? Men du, kan jeg spørre hvilke type puser du har? Rasekatter? Du vet sikkert hva en main coon er........herregud for en katt! Jeg har ønsket meg en slik i alle år, men det har aldri passet... Eller en bengal....*sukk* Eller en liten hjemløs en for den del.......jeg eeeeelsker puuuuuus! Siste katten jeg hadde het Sanne og den rygget min mor over (har enda ikke kommet over det). Før det hadde jeg Bolle Bulle, en deilig klovn:-) Og før det Nusse, crazy pus;) Men de siste 4 årene har det vært stille. For 2 år siden bodde vi i blokk og jeg vil gi katten frihet og en trygg plass å være ute, men det kunne ikke en katt få der vi bodde i 3etg.Og siden det har vi bygd oss rekkehus og her er det fint for pus, men så har vi jo slitt med ivf, så vi har ventet med det også.... Har to nabokatter som jeg koser meg med da:-) Er medlem av Dyrebeskyttelsen og Noah, så jeg hjelper mange kattepuser sånn sett... Tenker på deg, Emma og håper du har det etter forholdene bra og koser deg med mann og pusene dine mens dere venter på babyen som en dag vil kommer til dere:-) Mange gode nyttårsklemmer til deg fra meg :-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7620742-emma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 3. januar 2007 #2 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei hei Så koselig at du tenker på meg. Godt nytt år til deg også:-) Jeg koser meg med kattene mine vettu, god trøst i dem! Ingen rasekatter her i huset, bare gatemiks -blanding mellom hummer og kanari. Skikkelig rampete er de også, jeg og mann sitter som dumme tilskuere mens kattene regjerer. De bruker hele huset som klatre og klorestativ, ikke en vegg i huset er det hel tapet på, de spiser blomster, velter vannglass, graver i blomsterpottene og gjemmer unna alt av kulepenner, leppestift og spiser i stykker avisa. Jeg kjefter, tar tak i nakkeskinnet, hiver dem ut og prøver å oppdra, men de skjønner så godt at når de gjør ugang så får de oppmerksomhet, og det er noe de elsker!!!! Men de er jo snille og søte også da. Elsker og sove på fanget, under pleddet helt inntill kroppen, og storepus elsker nesekos og bli kysset på hode. Kysse og smaskelyder er det beste han vet. De skjønner godt når matmor ikke har det bra, jeg blir overøst med kjærlighet av dem. Både mann og to katter skal vise hvor glad de er i meg -det kan nesten bli for mye.... he he. Eller er hverdagen tung. Det er tøft det her altså. Det har skikkelig satt seg i nakke og rygg, går kronisk med hodepine fra helvete. Begynner å jobbe igjen i kveld, og det skal bli greit. Kjenner jeg ikke er helt klar, men en gang må jeg jo begynne. Kjenner at dette kan bli et skikkelig SYYYYYTTTTEEE innlegg, så jeg stopper her!!! Ellers har jeg ikke snakket noe mer med legen, skal ringe etterpå og avtale en sluttsamtale. Huff og gru, gruer meg til det -nesten så jeg utsetter det i det lengste. Hvordan er hverdagen som gravid da?? Blomstrer det av hormoner? *knis* Husker når jeg var gravid, jeg gråt og kjeftet om hverandre. Skjelte til og med ut sjefen min og kalte henne en elendig sjef. *rødmer stort her nå altså* Håper det går litt roligere for seg i stavanger..... Stor klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7620742-emma/#findComment-7627662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ivf m/prins♥ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei igjen Emma:-) Ja, jeg kan tenke meg du koser deg med pusekattene dine. De hørtes deilig rampete ut - elsker katter med mye personlighet:-) Ihvertfall godt å vite at din mann og din to hårete kosepuser elsker deg mye og virkelig er der for deg i denne tiden. Ja, klart det sliter jo på mannen alt dette som skjer for hvert forsøk etter som tiden går, men likevel.....det sitter mest igjen hos oss kvinner, dessverre. Hvordan gikk det på jobb og hva jobber du med? Har du vært i kontakt med legen om sluttsamtale (for et fælt ord, det er jo ikke slutt, Emma!) om veien videre? Skjønner at du kvir deg og at ting setter seg i kroppen din og gir deg mer vondter enn nødvendig og det er trist:-( Men vet du hva? En dato tror jeg vil gjøre deg godt. En dato for oppstart av noe nytt, noe å se frem til og noe å forholde seg til. Tror du ikke det? En dato, en dag nærmere barnet ditt.... :-) Her går det bra. Litt stresset innimellomg pga "manglende symptomer" og ting som kommer og går for så å forsvinne helt. Tidligere erfaringer fra en MA i uke 11 som plager meg, men men.....jeg klager ikke og tror dette skal gå bra. Er 9 uker nå og beveger meg over i uke 10 på onsdag. Om 2 uker skal jeg til legen og få "mølla i gang" med jordmor etc., og om 3 uker er det 12 ukers UL`n. Spennede tider.... Tenker på deg og håper du har det bra og at du har komt deg litt "oppå igjken". Gleder meg til å høre fra deg og om planene dine videre for dette året som SKAL bli fantastisk for oss begge:-))) Ha det bra så lenge, så prates vi... Gode klemmer til deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7620742-emma/#findComment-7689633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå