Mamman til to herlige gutter Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 er 37+3 idag og nå er hodet festet!!! blir strippet om 2uker hvis det ikke skjer noe før da.. føler liksom at vi er ett steg nærmere slutten nå når hodet har festet seg.. jippppi!!!!!!!!!!
Trinic Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Jeg er 39+2 idag, men hodet er fortsatt ikke festet. Men knøttet har ligget med hodet plantet godt ned i hvertfall 2 mnd, men kan fortsatt snu på seg, plutselig kjenner jeg spark på andre siden av magen og da har a snudd seg vettu, men så lenge hue er ned er det jo greit:) og holder seg der... Hvorfor blir du strippet?
Leola Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Ikke fors å skuffe deg, men her ble hodet festa i uke 34 (er 2 gangs). Fødte likevel på overtid.
Mamman til to herlige gutter Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Trinic : blir strippet om to uker bare dersom det er modent.. har gått med kynnere i noen uker nå, så hu trodde at ho kom til å strippe med på neste kontroll. blei strippet 5 dager før termin med nr 1 også. da fødte jge dagen før termin. så krysser alle fingre og tær!!! gjør det du også!!! lykke til!!!!
Hildrandedu Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Her er også hodet festa. Var hos jordmor idag og er 36 fullgåtte uker idag, førstegangsfødende.
misyme Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Söster'n min födte 2 dager over terminen, men hodet var ikke festet för rett för terminen .. fikk höre at det ikke var festet ved hennes siste kontroll, 5 dager för terminen. Saa det varier mye fra person til person .. Jeg er 32+4 og skal paa kontroll morgen, vi faar se
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 jeg er 38 uker på vei, og hodet har enda ikke festet seg.. han ligger med hodet ned,og kan snu seg fra side til side.. kjenner spark litt her og der i løpet av dagen :-) Håper han fester seg snart!
elma81 Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Hodet har festet seg her også! Er i uke 37 nå. Føler at ting nærmer seg nå ja, men det er vel for tidlig å begynne å vente på at noe ska skje. Kan gå 4-5 uker enda, det vet man ikke.. Men det er lov å håpe!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 _Kine_ "tukling" med den der livmortappen tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå