Gå til innhold

Spark i uke 13+3????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner bevegelser...er det mulig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres veldig tidlig ut, men kansje noen kjenner noe så tidlig.

babyen er jo ikke mer enn ca 200 gr..?

Skrevet

Ingen umulighet det. Jeg er førstegangs, og kjente "knipsing" første gang når jeg var likt som det du er.... Så det er nok ingen umulighet ;) Nå er jeg 17+6, og kjenner masse ;D

Skrevet

Fult mulig det! I hvertfall har jeg kjent liv da med alle mine tre.

Skrevet

jeg kjente noe der inne først i uke 14, og da jeg fortalte svigers osv så fikk jeg beskjed om at nei det kan det umulig være! det e jo ALT for tidlig osv. nå er jeg 19 uker og vet at kjente liv da jeg sa! det begynner bare svak og har blitt sterkere og mere tydlig nå.

de sier at hvis du tar deg tid i hverdagen at du kan kjenner ting ganske tidlig. jeg er sykemld pga andre årsaker en gravid, da har jeg tid og ro til å kjenner etter.

stol på deg selv og det du tro. det blir bare mere uansett! hehe så gøy!

Skrevet

Ja, dette er jo min nr 2..:) Får stole på magefølelsen bokstavlig talt....:)

Skrevet

Eh, tror du bommer litt her altså... 35 gram i følge babyverden.

Om du kjenner liv vet jeg egentlig ikke, men jeg tror jeg akkurat har begynt å kjenne litt og jeg er 14+3. :)

Skrevet

Jeg kjente liv første gang da jeg var 13+5.. men det gikk 6 dager før jeg kjente det igjen da.

Skrevet

Hmm, tror begge over tar feil, faktisk.

Jeg er 13+3 i dag og på min side står det om barnet:

Den lille er nå ca 11 cm og 60 gram.

Noen kjenner liv allerede fra rundt uke 14, så det er ikke usannsynlig at det er det du kjenner!

Skrevet

jeg begynte å kjenne prikking tidlig.. dette sier de at er fosteret som er i bevegelse. men jeg kjente mitt første spark igår. jeg er 16+2. det var helt fantastisk og ikke til å ta feil av. kom tre dunk etter hverandre på samme stedet:)

Skrevet

Jo det er fullt mulig!! Er 13+2 i dag og har kjent liv ei ukes tid allerede. Spesielt om kveldene når jeg legger handa helt nederst på magen og konsentrerer meg. Er helt sikker på at det er babyen som rører seg. Da JM skulle høre hjertelyden i går kunne jeg fortelle på hvilken side babyen ligger, det stemte!! JM mente ikke det var unaturlig at jeg kjente liv allerede.

Men er mitt 3. barn og vet hva jeg skal kjenne etter.

Skrevet

Visst du går inn på uke for uke å leser på uke 13 står det faktisk at man så tidlig kan kjenne bevegelse visst man kjenner godt etter!! Det er helt sikkert den lille du kjenner!! Så morsomt!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...