♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Noen som har gode forslag til ting man kan putte i munnen når man ikke skal spise godteri ? Kan ikke spise druer eller nøtter siden jeg ammer..
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Frukt er jo sagt over, men ananas på boks er kjempegodt synes jeg
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Kan man ikke spise det? Je ghar spist nøtter&rosinblanding HVER dag i et par uker, min frøken ammer til den store gullmedaljen.. I alle fall mitt forslag er knaskegulrøtter.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 retter litt på overskrifta..
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Oooo, jeg har en hel kokebok med sånt, vil du låne?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Nøtter i alle fall kan utløse allergi, men det er nok kun hos de som er disponert for det fra før.. Og druer kan de bli dårlig i magen av akkurat som voksne kan bli.. : ) Mange bra forslag, knaskenøtter er nam, men de er ofte fri for det på butikkene her. Har spist salat og det er jo veldig godt, men ikke snacks liksom...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2007 Ja takk tilla : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå