tvillingen Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hei! Venter gutt nr 2 i april, det vil da bli 16 mnd mellom guttene mine, vi trenger derfor en god søskenvogn. Er mye på tur med vogn og hund og skal ha begge barne hjemme foreløpig, så den blir nok mye brukt. Ønsker ikke en ren 3hjuling, synes det er ustødig med hund bundet i vogna da... Gode råd er verdifulle!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Denne syns jeg virker ganske stabil ettersom det er doble hjul foran med litt bredde,samtidig som den virker lett å trillle.Som singelvogn er den suveren,regner med tvillingvogna ikke er noe særlig dårligere;-) http://www.barnesikring.no/wsp/barnesikring/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=5003
tvillingen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 takk for svar, skal titte på linken, man ser seg jo blind på alt som finnes!
tvillingen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 hei igjen! Fikk opp at det var noe feil med den linken?
tvillingen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 fikk den opp, når jeg jobbet litt! Hatt TFK somsinglevogn, den er kjempefin, men litt dyr synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå