Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 godt med noe annet en snop og kaker etter julen tenkte jeg!
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Grønnsak og frukt fat! Grønnskaer med dip til og oppskåret frukt. Ser bra ut, koster ikke så mye og er sunt og godt!
Jerry 82 Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Rundstykker med litt godt pålegg slår alltid an! godt med litt skikkelig mat litt lei av kaker nå ja! Det går jo an å lage eggerøre til hvis du har tid, eller en god salat.
Sina73 Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Hva med grønnsaker m/dip? fristende fruktfat? ost og kjeks m/masse grønnsaker til? På våre barseltreff serveres bare drikke. Hver og en tar med seg det de vil spise.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 hva med å skjære opp masse frukt og grønt da, og lage noen dipper som man kan dippe det i ? Jeg synes det er deilig, blir ikke så tung i magen av det og man kan spise med god samvittighet
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Jeg serverte rundtstk med godt pålegg,det slo an ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå