Gå til innhold

Dette "MÅ" dere se...


-carina-

Anbefalte innlegg

Noen av dere som laget marsipan til jul i år?

Figurer av ulike slag??

De ble sikkert fine de, men neppe så fine som disse her!

(Fikk på mail i dag, har lagt de på hjemmesiden min)

 

Gå inn på: www.tolstrup-snapa.com og klikk dere videre inn på diverse...

Er de ikke fantastiske?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De var helt sinnsyke!! Så ut som virkelig bitte små babyer, måtte se nøye om de var ekte eller ikke! Nei, har nok ikke lagd så fine gitt:-)

Så flott kjøkkenet deres ble da, fint dere ble ferdige før jul med litt hjelp. Tenker mannen er glad dere er ferdige nå..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikke de herlige de figurene?! :o)

 

Kjøkkenet kunne jo ha blitt bedre om vi tok det helt fra "grunnen av", men er veldig fornøyd ut i fra hva vi har gjort. Ble en stor forandring. Og myyye koseligere å sitte i stua og se på kjøkkenet nå. Ulempen med åpen kjøkkenløsning er at man må ha ryddig kjøkken hele tiden...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en kikk på figurene - nydelige!

Og hva de nye flisene på kjøkkenet angår: knallbra! Det ble et helt annet kjøkken, jo! :)

 

Det ser forresten ut til at dere har et veldig bra kamera som tar fine bilder. Jeg har et gammelt manuelt speilreflekskamera som står i skapet og samler støv. Tenkte høre med Oslo Kameraservice om de tar det i innbytte. I så fall; hvilket kamera har dere? Ønsker meg digitalt speilreflekskamera. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fine figurer :) Kjøkkenet deres ble jo helt nytt etter at dere la nye fliser, gjett om dette skal vises til mannen her i huset....vi har jo også disse grusomme frukt kurvene.

 

Hva betalte dere for jobben ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var noe annet enn det Oda lagde til jul! Noen ikke-helt runde marsipankuler...

 

Flott kjøkkenet ble, utrolig forskjell med ny benkeplate og fliser!

 

Hilde - godt nyttår, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi byttet benkeplate "selv". (Meningen vi skulle gjøre det, men svigerbror kom inn og hjalp til litt.) Og fjernet de gamle flisene selv. Så fikk vi en profesjonell flislegger til å legge flisene, ca 4 m2. Betalte 2000,-. (Helgrått!!) En venn av en venn... Hadde tenkt å legge dem selv, men er glad vi satte bort jobben. Det ble veldig bra! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke digitalt speilreflekskamera. Har bare vanlig speilreflekskamera. Og så har jeg et vanlig digitalt kamera. Er veldig fornøyd med bildekvaliteten. Men er ikke så fornøyd med selve kameraet. Det har veldig problemer med å fokusere når det er mørkt/halvmørkt. Er 1 1/2 år siden vi kjøpet vårt, så det er neppe i salg lenger. Stort som bare det! (I hvert fall sammenlignet med dagens kameraer). Men siden vi er veldig fornøyd med kvaliteten på bildene så beholder vi det litt til...

 

Siden vi allerede har et vanlig speilreflekskamera (som vi egentlig er veldig fornøyd med, men sjelden gidder å ta bilder med nå i dag), så skal vi ha et digitalt en dag. Da kommer vi til å kjøpe et kamera som vi kan benytte de "gamle" linsene på. Så for vår del blir det trolig Nikon neste gang også...

 

Du kan jo høre med Mariann, vet hun har et digitalt et som hun er veldig fornøyd med! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...