Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har eksamen nå på torsdag - er grepet av panikk!!! Det bare må gå bra, men magefølelsen min sier noe helt annet! Kan noen spå meg? Går det bra eller ikke??? Skjer det eventuelt noe annet positivt i livet mitt i løpet av 2007? Gravid? Økonomi? Jeg har ingen evne til å spå selv, så please den som kan hjelp meg
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Er litt vanskelig å spå deg uten noe info som kan forbinde deg med deg. Men slik det er nå får jeg opp at eksamen vil gå bra, får opp en B (eller 5) Når det gjelder 2007, får jeg opp at du vil gå inn i en slags ny periode. Du bør slippe opp gamle mønstre å gå vidre. Du bør tenke nytt. Kanskje gjøre noe du har hatt lyst til lenge, men enda ikke fått gjort det. Grip sjangsen. Vær forsiktig så du ikke tar på deg for mye oppgaver/arbeid. Får opp et kort som forteller at du lett kan mangle energi, og føle deg trøtt. Ta det rolig, du vil uansett komme deg fremover. Du trenger ikke å forhaste deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå