Jerry 82 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hadde innarbeidet gode rutiner før jul, men ble endel tull med leggingen, så det ble noen sene kvelder
Edelweis Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 hos oss gikk det veldig greit, selv med ti skravlende hjemmkomne venninder i sofaen på stua! en ting sier jeg, folk vet ikke å ta hensyn før de har barn selv=) men det gikk overraskende greit!!
Jerry 82 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Ja, det er en enorm forskjell på de som har barn og de som ikke har barn. Lettere iriiterende å ha venninner som ringer på 3 ganger i 11 tiden, og skravler og skråler! Og de som vil inn å se på gutten når han ligger og sover.. men prøver å ikke være altfor hønemor da de fleste skjønner når vi sier ifra, det er bare at de rett og slett ikke tenker over hvordan det er å ha barn i hus! Litt redd for at jeg var sånn selv før
Mamma katt Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Her gikk det rett vest med rutinene gitt... men det gjør ikke noe, får bare starte på nytt nå etter nyttår! Var jo så kos i jul/nyttår at det var verdt det synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå