Gå til innhold

kjære anonym!! :) kan du hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du se om akupunktur hjelper meg til å bli gravid? ble anbefalt å prøve dette.. venter fortsatt på mens,er 12 dager over ikm. men testen var neg igår, har symptomer på graviditet (blodårene popper ut på bryst og ut mot armene) noe de ikke gjorde før. jeg har blodårer som " gjemmer" seg. økt luktesans + sånne typiske pms symptomer.. jeg lurer på om du kan se om disse smptomene er fra akupunkturen(hun treffer rett på hormonpunkta) så det kan jo hende? Jeg er så usikker på om jeg være gravid nå siden kroppen gir så utrolig rare symptomer..! Har spottet bittelitt i 5 dager nå..

jeg: 260185

han: 110487

tusen takk på forhånd! ;)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte pendelen om du var gravid nå, men nå var den uklar. Den ga et svark ja, så er veldig usikker. Synes det er merklig at du ikke får pos test hvis du skulle være gravid, men så klart er jo noen som har gått flere uker uten å få pos. Du har jo mange symptomer. Jeg var sikker på at du var gravid jeg. Fikk jo opp så mange kort som indikerte det(+pendelen). Men det kan jo også være at deu blir det snart da, som jeg har nevnt for deg tidligere.

Jeg får opp at akupunktur vil hjelp deg til å bli gravid, men får ikke opp noe om at symtpmene du har er pga dette

Skrevet

takker;) har ikke turt å teste idag, skal vente til helga før jeg prøver igjen tror jeg! ;) Skal holde deg oppdatert hva som skjer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...