Gå til innhold

I morgen begynner jeg på sykehusdietten.


CathL *fikk jente 30.03.06

Anbefalte innlegg

Noen andre som vil slenge seg på?

 

Jeg ønsker å gå ned 15 kg, men alle kg i minus er velkommen:) Jeg er ikke veldig overvektig, men er lei av å være blubben... Dessuten er det ingenting tøy som passer når magen er som en enorm brøddeig. Den ødelegger alt. Veier mer nå enn rett etter minsten ble født i mars, og det er deprimerende *grøss*

 

Greit å ha en diett å forholde seg til. Alene er jeg helt håpløs. Kan jo bare ta eeeen sjokolade hehe. Virker ikke det nei. Gruer meg litt til suppa da, men håper jeg er en av de som liker den. Klarer jeg 15 kg, så er jeg for første gang tilbake på den vekten jeg hadde når jeg ble gravid med førstemann for over 6 år siden. Det hadde vært noe det. Dumt at det er så forbanna godt med god mat, godteri og brus. Men det er 'bedre' å ha en vekt å trives med.

 

Det hadde vært hyggelig om flere blir med:) Jeg skal i hvert fall skrive handleliste nå;)

 

Gleder meg faktisk til å begynne. Da gjør jeg noe 'aktivt', i stedet for å sitte å irritere meg over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg slenger meg på!!!

Skal begynne i morgen jeg og... Gruer meg litt, for samboern min har gått på suppa, og den smakervisst ikke så altfor godt etter noen dager på den. Men det skal sies at han raste ned i vekt!! Så den virker virkelig!!

Jeg skal ned ca 6-7 kilo. Ikke så mye kanskje, men når nesten alt henger som en deig rundt magen, føler man seg ikke særlig lekker nei! Fikk sønnen min 25.feb så kiloene henger godt fast!

 

Lykke til! Dette klarer vi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med!!

Begynte igår, så nå er jeg altså på dag 2. Det går bedre enn forventa. Dette skal vi klare jenter :)

Skal ned 30 kg i første omgang forresten.... sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på det med oppbevaring av suppa jeg...? Jeg har en sånn syk idè om at ting er råttent bare det har stått litt *rødme*. Jeg kan jo ikke lage ny suppe til hvert måltid. Lagde suppa i ettermiddag, og allerede nå føler jeg at den er ekkel. Den har stått i kjøleskapet i boks med lokk...

 

Jeg MÅ klare dette... Hvordan, og hvor lenge oppbevarte dere suppen? Trenger å få beroliget min syke hjerne 'ler*

 

Sånn ellers har jeg vært flink i dag; spist en klementin, en tomat, to porsjoner suppe, og snart en appelsin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denkan stå i 4 dager tror jeg det er..

 

Men hvis jeg ike husker feil, skal du BARE spise frukt i dag, ikke gr saker.. og ¨å mye du klarer av suppa..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det var tomaten du reagerte på. Tomat er visstnok en frukt, ikke en grønnsak. Trodde også lenge det var grønnsak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte idag, søsters lagde suppa igår og den ble knallgod! Hun brukte de opphakkede tomatene på boks med chili, og det ble godt! Jeg vil ned 8 kg helst. For nå føler jeg meg såååå udigg og blubbete at jeg blir deprimert. I tillegg har jeg lavt stoffskifte og går på medisiner. Vet at jeg kan klare det, for i 2004 gikk jeg ned 8 kg på tre uker. (ikke med denne dietten, men med hardtrening på sykkel og minimalt (ca 600) med kalorier. Kanskje ikke den sunneste måten å gjøre det på, men det funket og vekta holdt seg nede til jeg ble gravid!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er på første dagen i denne dietten.. er godt med frukt men suppa er vel ikke det beste jeg har smakt.. Men dette vil jeg klare!!! Vil så gjerne gå ned noen kilo før jeg prøver å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer ikkje innpå den siden me dietten på, kan nåken srive den ned så eg og kan få begynne på den.. skal ned 20 kilo. vil ligge slank igjen på strranda og føle meg beautifull yeah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...