Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På 1. tri har jeg registrert at det er så mange med anonymt nick som lager kvalm og stiller kverrulerende spørsmål. Synes sånn er så unødvendig jeg og trives derfor best blant dere. Og nå som så mange slitere har blitt gravide (og flere snart følger etter) regner jeg med at det blir en kjempeplass å være!

Fortsetter under...

Lurer på om noen har purra på om gravide sliter forumet jeg ...?Håper de får det opp å gå snart,slik at dere som allerede har lykkes kan få varmet opp plassene til oss som står på spranget utenfor og vil inn...

Så Snøfilla...vi får bare glede oss ! Selv om det holder hardt i blandt !

Jeg har purret på de senest i dag, har ventet nå i snart 4 uker på at de skal få dette opp og gå! Så får vi se hva de svarer, men regner med at de "ordner opp" ganske raskt!

Håper at dere kan holde ut med oss litt til, for 1 og 2 tri er ikke veldig attraktivt... Og "sliter-sjelen" kommer alltid til å sitte i!

Oxo får vi håpe alle her inne flytter inn på det nye forumet i løpet av 2007 :o)

Klemmer

det er nå så mange som blir gravide her nå om dagen,så nå trenger vi virklig det forumet!å tenk bare når alle som ikke er gravide enda kommer etter,da blir det fullt der da:):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...