Gå til innhold

Hvilken type bind kjøper dere til etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke peiling på hvilke jeg skal kjøpe jeg!:) tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Libresse forrige gang, det var mykt mot stingene. Bruker det aldri ellers.

Skrevet

hehe, har egentlig ikke peiling jeg heller, men jeg har kjøpt sånne "god natt"-bind, de som er maxi på oppsugningen. og så fikk jeg med en pakke med litt mindre bind i den apotek-baby-pakken. hvis jeg trenger mer/annet kjøper jeg bare det etterpå:)

Skrevet

Hei:) jeg blødde veldig lite sist gang.. og var ferdig etter en uke... men jeg brukte always med vinger... nattbind på sykehset og vanlig når jeg kom hjem...

Skrevet

Jeg har bindene jeg fikk i apotekpakken, så får man jo bind/bleier på sykehuset..

Skrevet

hmm.. kanskje jeg klarer meg med de i apotekpakken da.. men kan vel være kjekt med noen store også:) i tilfelle jeg blør mass.. huff!

Skrevet

ja var det jeg også tenkte. derfor jeg kjøpte nattbindene. kjekt å ha;)

Skrevet

Men du får jo på sykehuset når du er der da, så kan du jo se hvor store du har behov for og kjøpe når du drar hjem :)

Skrevet

Saba selfsit, slike mamma brukte i gamledager. HAr fått det anbefalt her inne tidligere. Håper jeg takler de, for de er siste sjanse. Bruker aldri bind ellers, det er skikkelig selvpining.

Skrevet

hehe, jobbet på daglivare butikk før, var bare gamle damer som kjøpte slik saba greier, der er jo gigantiske!:) brukte bare tampong når jeg hadde mensen, så blir uvant å gå med bind.... får vel satse på å¨bytte ofte så slipper jeg de aller tjukkeste typene:)

Skrevet

Forrige gang blødde jeg i 7 uker.....(!!)

Den første uka måtte jeg bruke nattbind med vinger hele døgnet...

Men som andre her inne sier, jeg kommer til å kjøpe bind på turen hjem fra sykehuset, er jo alltid butikker som er åpne... :-) Så ser man jo hvordan man blør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...