~Maja Mor~ Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Heisann jenter!! Er ikke så mye på bim, men titter innom av og til. Så nå ville jeg slenge inn en liten oppdatering fra meg. Alt vel! Hadde min første kontroll i dag, greit å kome igang med det. Er 9+5 i dag. Gleder meg veeeeldig til jeg kommer over 12. Men det ser jo bra ut hittill da. Var på UL 6+4 og hjertet slo og alt var som det skulle. Men jeg har lyst på en UL til før den ordinære.... Og hvordan står det til med dere da? Klem
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Bare sniker inn her jeg. Så koselig å høre fra deg igjen Maja-mor :-) Og så deilig at alt var vel på den ultralyden du hadde, det er jo et kjempegodt tegn da! Er jo ikke lenge igjen før du kommer tuslende inn til oss nå.
~Maja Mor~ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2007 Hei Alva, ikke meningen å glemme deg. Men er så vant med Trine & Lone her inne :-) Ja, jeg er strålende fornøyd med at det ser ut til å gå veien!! Nei, det er ikke mange ukene igjen til 2 tri. Det har vært så mange diskusjoner rundt dette her med når man skal skifte over, men nå har Siri skrevet at det er fra 12+ 1 og ikke 13 som mange påstår (trodde vel egentlig 13 selv noen ganger) Så da kommer jeg snart :-) Så langt du er på vei nå, syntes det går så fort med dere andre, men ikke med meg.... Klem
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Heeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så glad for å "se" deg!!! Jeg har vært inne på tri 1 og smugtitta litt for å se om du har vært inne her i det siste!! Tenkt masse på deg, og endelig fikk jeg bekreftelsen på at alt er som jeg trodde!! Nemlig at alt stod bra til med både deg og knøttet UL er spennende;) Kan tenke meg at det var en gledens dag når du fikk se det lille hjertet slo Det er en såååå herlig følelse!! Gleder meg til du kommer over til tri 2 Joda, bare bra med meg. er sykmeldt frem til fredag, og har friuke uka etter, så blir borte fra jobb i 14 dager pga noen muskler i ryggen som jeg har strukket.. Men ellers har jeg det helt topp.. Skal på UL på "jobb" kl 10 på torsdag, og gleder meg noe sinnsykt til å se den lille krabaten igjen... Kjenner h*n spesielt godt om kvelden når jeg har lagt meg Men siden jeg er førstegangs forventer jeg ikke at jeg skal kjenne noe hele tiden.. Har du forresten fortalt det til datteren din da?? Og donoren ble vel superglad på dine vegne?? STOOOOOR januarklem
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Hehe... Ja tiden flyr, har lyst å montere på noen bremser jeg nå, dette er jo siste gang og da vil jeg at det skal gå saaaaakte slik at jeg får nyte svangerskapet ordentlig! Dette med uker føler jeg at jeg bør ha littegranne av fortjenesten for fordi jeg skrev til henen og spurte om dette og samtidig gav en oppfordring om å legge dette ut på trimestersidene slik at vi slapp mer diskusjoner rundt dette, og jammen kom ikke presiseringen! ;-)
~Maja Mor~ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2007 Så det var deg som stod for det ;-) Ja, nå går det i allefall ikke an å misforstå. Så da skal jeg altså komme til dere i 12+1....Skal nok si i fra at jeg har kommet!!!
~Maja Mor~ Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2007 Heisann Trine :-) Jeg har ikke sagt noe til noen enda, men kommer nok til å gjøre det snart... Blir jo gøy å si det da, ser jo ut til å gå veien denne gangen! Donor ble like overrasket og glad som meg! Rart å ikke ringe han lenger.... Ellers så har jeg det supert på jobb. Er så heldig at jeg gleder meg til å gå på jobb. Det har jeg ikke opplevd før, ikke så mye. Og det er ikke BARE fordi jeg har en delilg sjef aøtså ;-) *sikle sikle* Du er 2 mnd før meg du...ser det nå. Skulle ønske jeg var lengre på vei, denne første perioden er ikke mye stas... Klem
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Det blir nok moro å fortelle det til alle Det er såååå bra når det ser ut til å gå veien for deg!!!! Det gleder hjertet mitt veeeeeeeeeeeeeeldig! Sikkert snodig og ikke ringe han ja.. Har du noe kontakt med han da?? Hehehe.. Bra at du koser deg på jobb da.. Jeg gleder meg til å gå på jobb jeg også, for første gang på flere år... Det er en god følelse når man trives MED det man jobber med og med DE folkene en jobber sammen med! To måneder før deg ja Tiden raser av gårde skal jeg love deg Maja Syns de 12 første ukene gikk sakte.. Men nå raser ukene av gårde BARE stas
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Ikke meningen å snike altså.. men ble jo litt nysgjerrig på hvordan det gikk med deg??? Har du fortalt det til familien nå??
Lone35 =0) Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Heeeeei Maja-Mor! Trodde du var blitt borte jeg. Så lenge siden jeg har sett noe til deg. Så godt å høre at alt går bra med magen. Men som du sier så er ikke første tri noe koselig trimester, bortsett fra gledestårene ved positiv test da. Jeg var elendig form i fire fem uker i første tri. Var så kvalm og hadde så lite matlyst at jeg gikk ned tre kilo. Har ikke gått opp mer enn en av dem enda. Og det er greit det også. Jeg får vel nok kilo de neste fem månedene tenker jeg. Torsdag 4.jan skal jeg på UL. Gleder meg masse. Jeg er 18+1 i dag så det er spennende. Har fått mage ja og merker knøttet mer og mer. Nei, klokka begynner å bli mange den. Vi snakkes Majamor. Lykke til videre. Hold oss oppdatert=0)
~Maja Mor~ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2007 Hei nov77! Alt i orden her er alle velkomne :-) Jeg har ikke sagt det til noen enda. Er 10 uker i morgen og får vel gjøre det snart. Men gruer for hvordan folket kommer til å ta det...Men jeg skal si det om en uke eller 2.....
~Maja Mor~ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2007 Hei Lone!!! Neida, er ikke borte jeg...bare litt opptatt ;-) Nå har jeg 2 uker igjen, så kommer jeg over til 2 tri. DET blir stort det. Men plutselig så forsvinner dere foran meg igjen. Men jeg skal nok finne dere!! Så gøy med UL da! Jeg var altså på en i 6+4, men tror nok jeg vil "grine" meg til en til før den ordinære. Har masse cyster på eggstokkene og vil se om alt står bra til. Og se hvordan han har utviklet seg. JA, jeg sa han. Jeg er sååååå sikkert på at det er gutt denne gangen. Så vi får se om jeg tar feil da. Jepp, vi snakkes jenter :-) KLEM!!!!
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #14 Skrevet 3. januar 2007 Drit i hva andre sier maja!!! (Det er mange som skal mene noe om alt..... Jeg støtter deg uansett
~Maja Mor~ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2007 ja, jeg har jo dere :-) Skal si i fra hvordan det går!
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #16 Skrevet 3. januar 2007 Det går helt sikkert fint Men ja, fortell hvordan det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå