Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså strekkmerker...? Hvor? Når? Hvordan ser de ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope... ikke én eneste "pyntestripe" her i gården

Skrevet

har fått ett på arret fra piercingen. men ellers ingen:) håper jeg berger!!!

Skrevet

Jepp rundt navlen...tror jeg da.

Skrevet

jeg er også litt rød/blå på arret etter piercingen.. men ingen på resten av magen.. håper ikke at de kommer:)

Skrevet

Jeg har fått noe som ser ut som tigerstriper på puppene, hehe. Men har heldigvis ingen på magen, og det er deilig.

Skrevet

Ingen på mage/rompe/lår, men noen få på puppene, men de vises ikke når de er støttet opp med bh, kun når de "henger fritt" ;)

Skrevet

Hos meg er det puppene som har fått "gjennomgå"! Ser ut som en sebra akkurat der, men ellers kan jeg ikke finne noen. De dukket opp tidlig, allerede rundt uke 15 tror jeg!

Skrevet

Blir så misunnelig, den ene etter den andre som ikke har fått noen!!!! Jeg har fått maaange... Har små (men mange) som er lilla når jeg er kald på fremsiden av lårene og på rumpeballene for å si det sånn:) Har fått et par litt store, nett som arr, på oversiden av navelen, som sprer seg utover jo mer magen vokser. Disse er litt blålig av seg, og mye større og breiere enn de på lårene. Har fått litt rundt ene brystvorten, men de viser heldigvis nesten ikke.

Flere enn meg som er hardt rammet (og som ser veeeldig svart på de...)????

Skrevet

Ingen strekkmerker, heldigvis!!

Skrevet

Jeg har å mer enn nok nå!!! Klikker.. blir så sur når jeg leser om dere som ikke har fått..!

Heldige kjærringer... jeg har fått de siste to ukene.. bærsj!

Skrevet

har så d holder på raua:P fatter ikke hvorfor for den har så og si ikke vokst:P hehe

Skrevet

jeg har å slippet unna, har bare et lite et jeg fikk der jeg har hatt piercing... men de kan jo komme fortsatt da... er bare i uke 32, hvilken uke er dere i å i hvilken uke kom de stygge merkene? eller de nyyydelige babysporene?

Skrevet

har en del på magen, men heldigvis "langt ned".. ikke midt oppe på magen.. men har ikke tellinga lenger.. har noen på hofta å.. og innsiden av det ene låret faktisk.. ja livet er herlig dere!! jo også har jeg der piercingen var..

Skrevet

Jeg har ikke noen, eller har noen svake på puppene, men de vises nesten ikke. De har vært der fra før jeg ble gravid tror jeg.. Så er arret etter piercingen i navlen litt rødblått..

Håper jeg slipper unna,men strekkmerker har jeg hørt at også kan komme under/etter fødsel,så aldri si aldri.

Skrevet

Jupp. Jeg har fått på magen og hoftene. Plager meg ikke så veldig ettersom jeg aldri går barmaget uansett :P De er knall røde eller lilla og rimelig breie. Kan kjenne søkkene gjennom genseren faktisk....

Men jeg tenker seriøst ikke noe over dem..... :P De er nok verdt det :)

Skrevet

JA!

over HELE meg! :S

Fysjameg som jeg ser ut!!!

Legen mener det er pga STORE mengder vann i kroppen min... :(

Har røde strekkmerker over hele magen, sidene, ryggen, puppene, undersiden av armene, på baksiden av knærne, lårene og ikke minst i bekinilinjen...

Huff....

Håper bare de blir VELDIG mye mindre synlige etter fødsel.. for ellers vil folk ta feil av meg og en missfarget sebra!! :-O

Skrevet

Har mange mange etter første runde men har ennå ikke fått noen nye! Stripene blir lysere ettersom tiden går, skimrende blanke men ikke rød/lilla som de er når de er ferske. En mager trøst! Magen min ser ut som en globus med elver og innsjøer over alt. :)

Har striper både over og under navlen. Puppene og pompen har sluppet unna

"bank i bordet"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...