Jerry 82 Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 Hva har dere under pysjen? Syns det blir så klumpete med body under, bruker kun pysj her. Har mellom 16 og 18 grader på soverommet, blir dette for kaldt? han er litt kald på hendene av og til om natten..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 jeg har bare pysj under..men hun sover i en pose (om du skjønner hva jeg mener) så hun ikke får sparket av seg dyna. hun er ofte kald på hendene her også..prøvde med votter en natt..men de var jo søkkvåte av spytt...men så lenge resten av kroppen hennes er varm + hodet, så har jeg roen
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 Vi har også bare bomullspysj og 14-16 grader på soverommet. Over har hun et tynt ullteppe + dyne. Hender hun er kald på hendene, men er varm ellers så jeg bekymrer meg ikke.
Ruske-Sara Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Vi bruker ullpysj fra Nøstebarn til begge barna våre (9mnd og 3,5 år). Den puster, så de blir hverken klamme eller kalde. De er mye dyrere enn vanlig bommullspysj, men jeg trenger ikke vaske de mer enn ca hver 10. dag, så det holder med to pysjer. Henges opp til lufting på badet om dagen. Vi sover med vinduet litt på gløtt. Det er ofte unger i en periode sparker av seg dyna om natta uavhengig om de er varme eller ikke. Da er det veldig kjekt med ullpysj. I tillegg er det kjekt å bruke når de er små og gulper og søler morsmelk. Det finnes ikke verre enn våt bomull.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Mina har kun pysj på seg og dyne over. Hun kan også bli litt kald på hendene, men kjenner i nakken er hun fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå