Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 lurte på om jeg skulle ta opp sportsvogna,. 12mnd-ingen min hater å sitte i vogna, så jeg tenkte at det kansjke var kjekkerer å sitte i den.... den går jo an å legge helt ned når han skal sove, så det går jo greit - kansje en bitteliten skrå, men det går greit tror jeg.. i denne sitter han fremover, kjekt for ham - ikke for meg... ??? :-) som ikke få r se ham hehe
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 jeg begynte med sportsvogn da jenta mi var 5-6 mnd jeg. Passer han virkelig i bagen enda??? Jenta mi stortrives i vogna. Synes du burde ta den opp ja!=)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 nei kjære, han ligger ikke i bagen enda :-D ligger i voksipose... brio vogn- stor plass.... tok opp sportsvogna idag... han haaatet det og... greit i begynnelsen, og til han sovnet, men når han da våknet var det protest!! gikk og spiste og deeeeeeeeeet var kjeeempekjekt å være på cafe du... men viste motvilje da vi skulle komme oss hjem igjen ja... men lenger oppi gata sovnet han da, men uff... det går ikke an å ta seg en tur uten at det blir mye styr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå